Çalışıyorum diye bayram harçlığı vermek istemiyorlar normal mi?

20 yaşındayım. Üniversite okumadan direkt iş hayatına atıldım. geçen dayımla anneannem geldi. Abime, kardeşime para vermiş bana 5 kuruş yok. Neymiş ben çalışıyormuşum. Bugün bayram babam abime, kardeşime para vermiş bana gene bir şey yok. Çok zoruma gitti ya. fazla parada gözüm yok insan 3-5 kuruş vermez mi? bu arada parayı kolay kazanmıyorum bi fabrika da paketleme yapıyorum 9-10 saat ayaktayım yani

Çalışıyorum diye bayram harçlığı vermek istemiyorlar normal mi?
Cevapla