Erkeklerin kızı bu sekilde denemesi ne kadar doğru?

Biriyle bulustum. Arkadaslarimin arkadasiydi. Herkesi de tembihlemiş benim kim oldugumu, malimi mulkumu vs soylemeyin diye. Sadece iyi bir bolumde okudugunu biliyordum. (Eczacılık)

Ilk bulusmaya arabayla geldi. Fiat puntoydu. Biraz eski duruyordu ama sorun degil. Cocugu begenmistim fiziksel olarak, tanisinca da fikrim daha olumlu oldu. Iyi anlastik, iyi gecti günümüz.

Isini falan sordum. Iste bazi eczanelerde calistim, biraz para biriktirmek istedim, sonra kendi eczanemi acacagim insallah. Tabi oyle her istediğimiz gibi acamiyoruz sartlari saglarsak falan demişti.

2. buluşmaya mercedesle geldi. Senin mi bu dedim evet dedi. Digeri neydi dedim bir arkadasindi dedi. Niye onunla geldin dedim. Hiç o sira öyle gerekti dedi. Sonra eczanesi de varmis. Bilmem nerede acmis dukkanı zaten.

Yakin zamanda oldu bunlar ve 2. bulusmadan bunlari öğrendikten sonra daha gorusmek istemedim ve bunu mesaj olarak ilettim. Beni denemek kimsenin haddine degil. Kimseye bu luksu yaşatmam. Alsin arabasini da, dukkaninina, parasini da başına çalsin.

Malima mulkume gelir, kizlar paraya bakar diye boyle denemeler, testler yapiyor erkekler kendince ama en basta her sey yalanlarla baslamis oluyor bu sekilde. Guvensizlik olusuyor. Seven, sizi deger vereni, yaninizda ne icin var anlarsiniz zaten.

Biz kizlarda her erkek sapıktır diye testler mi yapalim? Cok guzel kiz arkadaşımızı önünüze sürüp tepkinize mi bakalim. Onunla yatmanizi falan mi bekleyelim? Sosyal medyadan yazip işletip sapik misini, çapkın misiniz ne haltsiniz diye mi bakalim?

Boyle seyler ozellikle ciddi iliskiler ve evlilige gidecek noktalarda dogru degil. Neysen osundur. Para mal mulk varken yok gibi davranmak, bunlar yoksa var gibi davranmak, sahip olmadiginiz seylere sahipmis gibi karsi tarafi inandirmak hepsi aşagilikca kusura bakmayin.

Bunlarin baska turlusunu kiz yapmis olsa sizde kotu ve aldatilmis hissedersiniz. Yalanlar icinde olduğunuzu düşünürsünüz. Kafanizdaki genellemelerle de herkesi ayni sanmayin.

Tilkilik yapacagim, deneyerek iyisini bulacagim diye boyle denemelerle gercekten iyisini de elinizden kacirabilirsiniz.

Erkeklerin kızı bu sekilde denemesi ne kadar doğru?
Cevapla