Bakın pismanim aptalım malım ne olur kırmadan sadece yardımcı olun yalvarırım. Bu yaptığım ihbar sayılabilir mi?

Şimdi ben ailemden siddet gördüm tanimadigim insanlara attim kollarındaki morlukları filan ama kimisi ismimi ya lış biliyor kimisi sadece yasadigim ili biliyir filan neden boyke bir sey yaptın diyeceksiniz vallahi tam bir gerizaklai olduğumdan yaptım herhalde kafama darbe alınca zeka engelli oldum ya i o an dayak yedikten sonra hemen o anlık duygusallıktan niye insanlara atıyorsun insanlar en fazla nasil yardim edebilir sana değil mi her neyse şansıma tüküreyim 2si polis diger ikisi asker çıktı özellikle polis olan sorguluyor cevap vermedim bazılarına da annem yaptı diyemedim madde bağımlısı dedim filan böyle sacmasapan şeyler yaptım kurtarabildiklerimi kurtarayım diye ama korkuyorum dün oldu bunlar ama bu gun de yazmaya devam ediyirlar polis ise karışırsa cenazem çıkar o yuzden beni bulabilirler mi bir şey olur mu bu bir ihbar sayılır mı ne olur yargılamadan duzgunce cevap yazin
Bakın pismanim aptalım malım ne olur kırmadan sadece yardımcı olun yalvarırım. Bu yaptığım ihbar sayılabilir mi?
Cevapla