Ayrımcı bir ailede yaşıyor musunuz?

Merhaba. Ben 4 kişinin olduğu bir ailede 3 kişinin narsist olduğu bir evde yaşamaktayım. Belki senelerce yıllarca çektim arkadaşlar. Kız kardeşim mutfakta en ufak bişey hazırlasa sen olmasan aç kalırdık diyor Annem. Ben yapınca herkes yiyip içip çekiliyor. Nasıl bir babam var derseniz bana 3 kuruş verse beni evde kendine hizmetli yapıyor. Etki altına alıyor. Bir gün salonda oturuyorum. Ben sana koltukların örtüsünü ser demedin mi geçende de sermemişsin zaten diyor. Bundan sonra bende senin istediklerini yapmayacağım diye beni tehdit ediyor. tamam dedim. Annemde bana sindirici bir şekilde bakıyor. Bunlarla hiç konuşmadım arkadaşlar. Hemen kendime iş arayışına geçtim. Bir yerde sekreter olarak çalıştım. Sadece 2 gün. Adam şerefsiz çıktı. Çalıştığım günlük ücreti alıp çıktım. Kendime Bişeyler aldım. Başka yerlere de başvuru yaptım arkadaşlar. Kız kardeşimin erkek arkadaşı dün oturmaya geldi. Annem bir gülme gülüyor arkadaşlar salonda. Bugün de bana diyor ki konuşmadan konuşma bana ne bakıyorsun diyor. Hiç tartışmaya girmeden umurumda değilsin hareketi sergiledim. Gerçekten aile denilen kavram beynimde bitti arkadaşlar.

Ayrımcı bir ailede yaşıyor musunuz?
Cevapla