Annenizi memnun edebiliyor musunuz?

Dünden bir sürü bulaşık kalmış onları topluyorum gelmiş bana "çok yavaşsın, mızmız " diyip duruyor. keşke ölsem de kıymetimi anlasa. İyi ki çalışıyorum yoksa hiç çekemem bu kadını. zaten işe de anneme olan gıcıklığım yüzünden başladım. 20 yaşında fabrikalarda sürünüyorum. Umarım pişman olmam. Çok şükür babam konusunda şanslıyım, arkadaşım gibi ve beni çok iyi anlıyor. Allah onu başımdan eksik etmesin

Annenizi memnun edebiliyor musunuz?
Cevapla