Babama horladığını söylediğim için sorun ben miyim?

Abim ve eşi bu gece bizde kaldı. Annemler kendi odalarını onlara verdi, benim odamda da babam benle kaldı annem salonda yattı sahura kadar. Babam çok horlayan bir insandır, bu yüzden annem sıklıkla benim odama yanıma yatmaya gelir. Gece sahura kadar uyuyamadım çünkü babam aşırı derecede gürültülü horluyor. Anneme kibar bir dille babamın horultusu yüzünden uyuyamadığımı, uykuya dalmak üzereyken hep uyandığımı ve başımın ağrıdığını söyledim. Annemde babam sabah namazından sonra babam geri odama yatınca sen salonda yat, çocuklar zaten öğlen gidecekler kız horultundan uyuyamamış dedi. Babam suratı asık şekilde odaya geçerken "beni odandan kovduğun için teşekkür ederim" dedi. Halbuki odamdan kovmadım kendisini ve gece 9 dan sonra işten geldim ve çok yorgunum. Sorun burada ben miyim?

Babama horladığını söylediğim için sorun ben miyim?
Cevapla