Kapı çalınca çaktırmadan nasıl bakarsınız gözden? öğretin bana ya ?

2-3 gundur kapı çalıyor alt daire satılığa çıkmış alıcılar çalıyor kapımı hani nasıldır bu site bilgi almak için sanırsınız kapımda "DANIŞMA" levhası var.. herneyse baktım ki kapının gözünden bakınca anlaşılıyor bende üst anahtar deliğinden kesiyorum milleti.. ama uyanıklar çaktı mı naptıysa sola yapışık duruyorlar haliyle gözden bakmak zorunda kalıyorum...

bugun kadının bırı resmen ben gözden bakınca el salladı bana dışardan :D:D şok oldum ya ne biçim göz varmış kadında diye...

hayır açmak istemiyorum.. bıktım bilgi vermekten , tersleyip kabalaşmakta istemiyorum.. nasıl gizlice bakabilirim ben bir akıl verin? :D

bakma gelene demeyin ya tanıdık biri gelirse? :D
Kapı çalınca çaktırmadan nasıl bakarsınız gözden? öğretin bana ya ?
Cevapla