Kızım sorunlarını erkek bir arkadaşına anlatıyor normal mi?

38 yaşındayım kızım 16 yaşında okulunda farklı sınıftan bir kız arkadaşı var geçen gün arkadaşının annesi evine davet etti gittim annesiyle tanıştım şuanlık bir kötülük görmedim kızım duygularını herkese gösteremeyen bir çocuk daha önceki arkadaşından kazık yediği için şuanki arkadaşınada güvenemiyor şehir dışından 2 tane arkadaşı var 6 yıldır arkadaşlar onlara az biraz duygularını gösteriyor sorunlarından bahsedebiliyor bazen bana bile anlatamadıklarını o arkadaşlarına anlatıyor garipsediğim durum şu sorunlarını anlattığı arkadaşlarından biri erkek mesajlarına baktım sevgili de değiller sadece arkadaşlar çocukta aynı kızım gibi sorunlarını herkese anlatamadığını yazmış sizce dertleşmeleri falan bu normal bir durum mu ben biraz şaşırdım o yüzden sizlere sormak istedim lütfen beni de yargılamayın
Kızım sorunlarını erkek bir arkadaşına anlatıyor normal mi?
Cevapla