Ayrıldıktan 6 ay sonra bile eski sevgiliyi unutamamak ağlamak normal midir?

Sabaha karşı ağlama krizine girdim, ben böyle mahvolurken hiç mi aklına gelmiyorum, hiç mi arkasında bıraktığı enkazı düşünmüyor? Hadi ayrıldık bunu anlarım 6 aydır engeli bile kaldırmadı. 194 gündür hala döner diye bekliyorum. Sanırım ömür boyu bu kırgınlık ve güvensizlikle yaşayacağım.
Ayrıldıktan 6 ay sonra bile eski sevgiliyi unutamamak ağlamak normal midir?
Cevapla