• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bir kadına kartladın demek ayıp değil mi?

Tesettürlübirkız
Tesettürlübirkız Takip Et
Guru Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
38
Yapay Zekaya Sor

Bu zihniyet için ne düşünürsünüz? Ben her zaman çıtırım valla

Bir kadına kartladın demek ayıp değil mi?
Cevapla
Kadın Soruları Kredi Kartı Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • HiddenFace
    HiddenFace Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Patavatsız bir toplumuz ve bu patavatsızlık sadece kadınlara yönelik değil. Patavatsızlığı samimiyet ve doğallık sanan insanlar çok fazla. Bunun yanında çok negatif bir toplumuz. Milletimiz karşıdaki insanın şevkini kırmayı, ona olumsuzluk pompalamayı, olaylara ve durumlara olumsuz taraftan bakıp muhatabına da bunu empoze etmeyi ve bu olumsuz düşünceleri patavatsızca dile getirmeyi bir kültür haline getirmiş.

    Tavsiyem şudur ki bunlara maruz kaldığınızda ciddiye almayın ve şahsi algılamayın. Muhatabınızın patavatsızlığı sadece size yönelik değil. O herkese karşı negatif ve patavatsız.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    İnsan doğasının gerçeği maalesef. Doğuyoruz, büyüyoruz, yaşlanıyoruz ve ölüyoruz. Bu döngünün bir yerinde de kart döneme giriyoruz. Hem kadın hem de erkek için geçerli. Kadının görünümü önemli olduğu için kartlaşınca daha problem oluyor ama yapacak bir şey yok. Neyse ki genç kadınlar olgun erkekleri seviyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kaç yaşındasın çıtır

    0
    7 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      22 diyelim😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ooo bayagi bir citirmis bu hatun bir de tesetturlu musun😃😃

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cok guzel var mi konustugun birileri

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Evli ve anneyim😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cok guzel saglikli bir omru olsun bebisinin😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tesekkur ederim

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Kim onu sana söylemişse halt etmiş ben de 33 yaşındayım hayatımın ikinci baharında tam sevilecek yaştayım 🤣 ben öyle şeylere hiç takılmam burada bile bazen teyze diyen bile oluyor 😂 tam tersi benim çok hoşuma gider çok gülerim efendim teyzesinin gülü 😂 diyorum 😂

    1
    3 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Sana kim teyze diyor abla

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Erkeklerden de diyen oluyor bayanlardan da

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kaç yaşındakiler

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

52

Cevap

  • AsteriaTitan
    AsteriaTitan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    28 yaşında biri olarak, çocukluğumdan bu yana sürekli hakaret ve dışlanma görmüşümdür. İster genç ol, ister yetişkin, istersen olgun ol; insanların patavatsız olmasını engellemiyor hiç bir durum. Çocukken ayrı dışlanma ve ayrımcılık, gençken ayrı dışlanma ve ayrımcılık, yetişkinken ayrı dışlanma ve ayrımcılık. Ee haliyle "Yeter ulan! İnsanım ben" diye isyan bayrağını kaldırınca, bu sefer de "çirkef" oluyorsun. Ne kadar hassas kalbe sahip olursan ol, karşında bir dağ ayısı varsa; üzgünüm empati beklemeyin :)

    4
    7 Yorumla
    • senyoksunki
      senyoksunki
      +1 yıl

      Merak ettim dışlanma sebebin neydi?

      Yorumla
    • senyoksunki
      senyoksunki
      +1 yıl

      Merak ettim dışlanma sebebin neydi? Benimde dışlandığım çok oldu

      Yorumla
    • AsteriaTitan
      AsteriaTitan
      +1 yıl

      Boyumun kısa olması, çirkin oluşum, utangaç oluşum, çekingen oluşum, içe dönük oluşum, nazik ve naif oluşum, çok hassas oluşum, kendi hakkımı bile savunamazdım ve herkes benimle alay ederdi. Haliyle her sorunu kendimde aradım, mental çöküş yaşadım. Başarılı olduğum konularla bile alay edilirdi ve bir daha cesaret edemezdim.

      Yorumla
    • senyoksunki
      senyoksunki
      +1 yıl

      Ay kıyamam bende çocuk ve ergenlikte çirkindim. Dışlandığım çok oldu ama sonra sevenim de çok oldu unuttum artık o günleri. kendimle barışığım ara sıra moralimi bozan şeyler olsada mutluyum.

      Yorumla
    • AsteriaTitan
      AsteriaTitan
      +1 yıl

      Tabii ki bende atlattım o günleri, bin şükür bu halime. Zaman geçtikçe daha bir güzelleştiğimi de görüyorum. Ancak ergen aklı gibi kadınlara yafta da bulunan ve sürekli ayrımcılık yapan insanları gördükçe de diyorum; bari beni bu yaşımda rahat bırakın be diye.

      Yorumla
    • senyoksunki
      senyoksunki
      +1 yıl

      Maşallah :)

      Yorumla
    • AsteriaTitan
      AsteriaTitan
      +1 yıl

      :) Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Birhiçlikk
    Birhiçlikk Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Eski eşimle evlendiğimde 24 yaşındaydım oda 31 tabi yaşından daha büyük duruyordu o. Bana ise herkes küçük durdugumu söylerdi. Neyse tabi yeni evliyiz falan ons eski fotoğraflarimi gösteriyordum 18 yaşında bir fotomu gösterdim bak budsa yeni 18 e girmistim dedim. He daha çıtır olduğun zamanlar demez mi ben şok. G@riz@kali saçı sakalı beyazlamaya başlayan kendi olduğu halde 24 yaşında ki beni çıtır saymiyordu. Yani insanların ne dediği çokta önemli değil kartladin diyen çoğu adam da emin o begenmegikleri kart buldukları kişilerden bin kat daha karttır

    1
    2 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Erkek demedi kız dedi

      Yorumla
    • Birhiçlikk
      Birhiçlikk
      +1 yıl

      boş ver erkek kadın farketmez böyle insanlari ciddiye alma insanın enerjisini tüketir bunlar. Mesels banada yaşlı kadinlar der bazen kartlanmadsn evlen diye. Ama elaleme bakıp bir kere hata yaptım aynı hayatı bir daha yapmaya gerek yok

      Yorumla
  • FiliusDiaboli
    FiliusDiaboli Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ayıp ama umursanmaması gereken bir durum.

    İnsan yaşlanabilir. Bu doğasında olan bir şey. Birisi birisine böyle söyledi diye, bunu umursayıp dert edinecek varsa, diyecek hiçbir şey yok. Kendi kendini yorar diyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Tokdüşünür
    Tokdüşünür Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Kartladin lafı da artık yaşını 30 üstü yapmış bayanlara söylenir ki artık elden ayaktan düştün kafasında söylenen sözdür. Bi erkek ise hep çıtır çıtır takılır

    0
    12 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kabul etmiyorum

      Yorumla
    • Tokdüşünür
      Tokdüşünür
      +1 yıl

      Neden peki? Kabul etmiyorsun?

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kart değilim

      Yorumla
    • Tokdüşünür
      Tokdüşünür
      +1 yıl

      Peki karşındaki 18 yaşındaki bayanları görünce ne düşünüyorsun?

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kıskanıyorum

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Amacın beni üzmek mi

      Yorumla
    • Tokdüşünür
      Tokdüşünür
      +1 yıl

      Üzmek değil ama yasiniz daha genç. 35 yaşına gelseniz nasıl olursunuz düşünemiyorum kafa olarak

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kart kötü bi tabir

      Yorumla
    • Tokdüşünür
      Tokdüşünür
      +1 yıl

      Evli barklı değil misin? Umrunda olmaması lazım

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Evliyim ama etrafta çok kaşar var

      Yorumla
    • Tokdüşünür
      Tokdüşünür
      +1 yıl

      Eşine güveniyorsan sorun yok senin için

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Güveniyorum imam zaten

      Yorumla
  • esmer0692
    esmer0692 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Hz. Mevlana “Bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye” demiş. O yüzden kendini üzme o edepsizlik etmiş, sen metanetini koru ve hanımefendiliğinden ödün verme.

    1
    0 Yorumla
  • IVuRKaNI
    IVuRKaNI Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    ayıp.. şöyle ki; birgün sende "kartlıycan" yani aslında ayıbı bile yapmamak "bencillikten" kaynaklı. yani kendini düşünüyorsan bir kadına "kartladın" deme.

    0
    0 Yorumla
  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    İstersen 40 yaşını geçsin bu söylenmemeli. Bu herkes için geçerli. Samimi olduğun insan hakaret gibi kızgınlık ve şakalaşma anında söylemiyor ise bilemem. Ancak söylenmemesi lazım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    30 yaş gibi kadınlar kartlaşmaya başlar 36 gibi iyice çamurumsu olurlar 40. yaşından sonra da damızlık olurlar 🥵 iyice kırışır büzüşürler... kilo alırlar... çatlaklar pıt pıt açılır... yavaş yavaş mumyalık olurlar.

    0
    1 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Ben tazeyim ama

      Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Ben bu yasta bile kendime gencim diye biliyorsam yani böyle kelimeler hayatin değerini ve tadini (sükür etmek her gecen gün icin) bilmeyenler icin gecerli

    0
    0 Yorumla
  • KedininKedisi
    KedininKedisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Höst ayı derim! Kartlamak ne biz salon eşyası değiliz eskiyelim erkeklerde yaşlanıyor bizde onlara kartaroz diyelim o zaman!

    0
    3 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Bunu diyen küçük bi kızdı

      Yorumla
    • KedininKedisi
      KedininKedisi
      +1 yıl

      Yaş 28 keşke küçük olsam

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Deme öyle ya😥

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Ayıp tabi ki insan kartlaşmışsın der kartladın ne demek 😂

    1
    1 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kart kelimesini kabul etmiyorum

      Yorumla
  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadın ya da erkek farketmez, bir insanınfiziksel durumuyla alakalı ağır konuşmak ve dalga geçmek hoş değil..

    0
    0 Yorumla
  • AegonTarrgaryenn
    AegonTarrgaryenn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ooojgfkofvklfcnjdvkljdcjlfzlldvkk anasına küfür etse daha iyi jffhkufklgcklfblkfblkdjlljh evde fenâ kahkaha attım amg khfjkgglşghklfgkjdjlll

    0
    0 Yorumla
  • _Güneş____00
    _Güneş____00 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kartladın diyen erkek daha kartsa kafaya takılacak bir durum görmüyorum. Çünkü önce dönüp kendine baksın kartoloz.

    0
    1 Yorumla
    • _Güneş____00
      _Güneş____00
      +1 yıl

      Aynı durum tabii daha kart bir kadın demişse de geçerli.

  • SadePirincPilavı
    SadePirincPilavı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 450 cevap paylaştı.

    Saygısızlık. Eğer bunu söyleyen birlikte olduğun insansa yakın zamanda bir çift boynuz hediye edilebilir dikkat et.

    0
    0 Yorumla
  • OsmanErol
    OsmanErol Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen baya taktın bu yaş işini kafaya ne oldu kim üzdü seni

    0
    9 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Yeni nesil😞😞😞😞

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      30 yaşında biri yaşlı değil boş ver senin buna aşırı tepki verdiğini farkına varmışlardır

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      30 genç değil kendini kandırma kocan bizim gibilere bakıyor buruşuk yerlerine bakım yap dedi bana

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      😅 sende bu ergenin lafına içerlendin öylemi?

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Evet ama normal de yaş takıntım var ve beni gören herkes genç kız sanıyor

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      Biliyoruz zaten yaş takıntın olduğunu öyle göründüğünü biliyorsan sorun yok bu yaşta böyle olursa 45 50 li yaşlarda seni düşünmiyorum

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Ne kadar genç göstersem gösteriyim yaş alıyorum

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      Bilmiyorum görmediğim ama kafaya takılacak bir şey değil

      Yorumla
    • OsmanErol
      OsmanErol
      +1 yıl

      görmediğim için *

      Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.

    Şu zihniyetlerden hoşlanmıyorum. Next diyip geçeceksin.

    1
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Tamamen saygısızlık bu. Ne kadına ne de erkeğe söylenecek bir söz değil.

    1
    0 Yorumla
  • ShrekinS2
    ShrekinS2 Takip Et
    Yoda Yaş: 112 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu da neymis mk yav bi 30 yasinda ki degersiz mi sorusu simdi bu.

    0
    0 Yorumla
  • Slckkpln34
    Slckkpln34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Ayıp bir insana kartların demek ayıp genel olarak ama biz de bazı şakalar komik olmuyor

    0
    0 Yorumla
  • met96
    met96 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    25 yaşında kıza denmez 40 yaşına kadar genç 40 dan sonra olgun her tür yenir 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • purplewater75
    purplewater75 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bence de ayıptır. Yaşlı ve işe yaramaz gibi göstermek gibi oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • senyoksunki
    senyoksunki Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 48%
    +1 yıl

    25 yaşına mı bunu dedi. bence eziğin biridir boş ver.

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Sen çok kaşıyon kendini.. dikkat et sıra sana gelmesin

    0
    0 Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Çok ayıp ama bunu diyecek üslupta bir insanın ayıbı takacağını da sanmam.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    citirim diye idda ediyosa ve degilse soylenebilir

    0
    2 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Çıtırım

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      haha peki citirsin

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Çıtır olmana karar verebilmek için ilk önce görmek lazım

    0
    2 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kocama göre hep 19

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O zaman sana kartladın diyen kim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkeklere göre 70 yasinda genç sanıyorlar kendileri 30 yasinda kadın yasli oluyor. Kendine baksın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    çıtır olduğunu kartladın diyende biliyor, seni gaza getiriyor olmasın

    0
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Evet her iki cinse de söylenmemeli

    1
    0 Yorumla
  • yiğitkırtay23
    yiğitkırtay23 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çok ayıp ama öylelerini muhatap olmayacaksın uzaklaşacaksın

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    İnsanı kötü hissettirecek her şey ayıptır.

    2
    0 Yorumla
  • Teardrops
    Teardrops Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl

    25 yaşında mısın hanım abla

    0
    10 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Bundan sonra evet😂

      Yorumla
    • Teardrops
      Teardrops
      +1 yıl

      Sen kartladıysan ben de amca dayı oldum :D

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      94 lüyüm ben 😞😥

      Yorumla
    • Teardrops
      Teardrops
      +1 yıl

      aaa ben de.

      Yorumla
    • Teardrops
      Teardrops
      +1 yıl

      1 Nisan 1994 :D

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kendimi kandırıyorum 25 diye vay be 94 lüler 30 yaşında bir de girmişsin sen

      Yorumla
    • Teardrops
      Teardrops
      +1 yıl

      Aynen kıçımızdaki kıllar kadayıf oldu

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Nasıl bir şey 30 olmak alışabildin mi

      Yorumla
    • Teardrops
      Teardrops
      +1 yıl

      Valla ablacım alışıyorum nerdeyse 1 hafta oldu :D

      Yorumla
  • __Güzelavratotu__
    __Güzelavratotu__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadinlara karşı kibar ve nazik olunması gerekir

    1
    0 Yorumla
  • Dikeydüşüş
    Dikeydüşüş Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle odunlar var aramızda maalesef.

    0
    0 Yorumla
  • kusurunabakarım
    kusurunabakarım Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanlar herkese her zaman bir şey söyler

    0
    0 Yorumla
  • YoSoyLaEstrella
    YoSoyLaEstrella Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    ayıp ona da hakaret etmek lazım ama en ağırından

    0
    0 Yorumla
  • denge_x
    denge_x Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 45%
    +1 yıl

    Ayip degil ve sonunda olacak

    0
    0 Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kötü bir kavram

    0
    0 Yorumla
  • astroceydaa
    astroceydaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl

    Cok ayıp terbiyesizlik

    0
    0 Yorumla
  • uzak21durun
    uzak21durun Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 63%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kimseye denilmemeli, hoş bir üslup değil.

    0
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Kadına değil kimseye denmez bu üslup kimliktir

    0
    0 Yorumla
  • Lnmac
    Lnmac Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 803 cevap paylaştı.

    Evet kabaca bir tabir

    0
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Erkeğe demek bile ayıp

    1
    0 Yorumla
  • allainy
    allainy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Böyle insanları hayatınızdan çıkarın direkt

    0
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Konuşmasını bilmiyor işte cahil insan

    0
    0 Yorumla
  • Burakx12
    Burakx12 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    Hakaret tarzı bir ifade.

    0
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Bir kasıda küfür etmek gibi bir şey. Çok ayıp

    0
    0 Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Ayıp artı haddsizlik.

    0
    0 Yorumla
  • Mrt_5555
    Mrt_5555 Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 100%
    +1 yıl

    Tam bir ayarsızmış bunu diyen

    0
    0 Yorumla
  • dobraerkek1
    dobraerkek1 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ayıp tabi ne gerek var böyle cümlelere

    0
    0 Yorumla
  • Jaqu-Oo
    Jaqu-Oo Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Senin yaşta 25 olmuş. Yakında sana da derler :D

    0
    2 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Bana dediler zaten 25 kart mı?

      Yorumla
    • Jaqu-Oo
      Jaqu-Oo
      +1 yıl

      Yok ya abartmışlar. ÇITIR ÇİTİRSIN. https://youtu.be/PdEDYc-xJHo?si=usJqjRkxzqSZpC1a

      Yorumla
  • ax2akrep
    ax2akrep Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    ayıp ama yollar kayıp

    0
    0 Yorumla
  • isimsizjargon
    isimsizjargon Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Ayıp tabi bence de çıtırsın🤭

    0
    0 Yorumla
  • CaanseL
    CaanseL Takip Et
    Yoda Yaş: 24
    +1 yıl

    Evet cok ayıp ama hır gün herkes kartlasacak😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ayıp tabi benim gözümde hep taş gibisiniz 😋

    0
    0 Yorumla
  • biradettubaa
    biradettubaa Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Ayıp

    1
    0 Yorumla
  • Sunshin_e
    Sunshin_e Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 71%
    +1 yıl

    Tabiki

    1
    0 Yorumla
  • meltemdaglı
    meltemdaglı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Hangi yaş olursa olsun yanlış bir davraniş

    1
    0 Yorumla
  • acexx
    acexx Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 569 cevap paylaştı.

    Görmem lazım çıtır evet ayıp öyle denmez

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (33)
Devamını Gör(78)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bir kadına kartladın demek ayıp değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadının yaptığı çok ayıp değil mi? 21 cevap verildi
Kaba konusan kadin asırı itici degil mi? 18 cevap verildi
Arkadaşlar bir kadından dayak yemek sizce utanılacak bişey mi? 3 cevap verildi
Bir kadının ayağına gidip affetmicek misin deyip sonra git ben senle konusmuyorum demesi ayıp... 4 cevap verildi
Kötü kadınsın dedi? 6 cevap verildi
Bir kadına or spu dediniz mi? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨