hayatınızın belli dönemlerinde böyle şeyler yaşamanız normal. Ama birde iyi tarafından bakın bunun farkında bir bireysiniz. şu an hissetmek isteyip, bu hissi fiiliyata dökemediğiniz için rahatsız oluyor olabilirsiniz. Mesela ilişkinizde veya samimi bir arkadaşlığınız olacak ise bunları konuşarak başlayın. Dertleşin ve çözüm odaklı insanlar ile bir araya gelin. Yine belki bu ilişkilerde hata bütün bütün sizde olmayabilir. Yani bunlara tahammül edemeyen ve olaylara çok yönlü bakmak istemeyen insanlar da olabilirler. Bu konuyu konuşmak isterseniz yazın buradan size elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 575 cevap paylaştı.
+1 yılEskiden bende öyleydim çok ağır bir depresyondan kaynaklı bu içselleşmeye başlıyor bir süre sonra duyguların düşüncelerin bu yüzden yalnızlaşıyorsun sana tavsiyem bunu avantaja çevir kendini tanımaya bak sana ne iyi geliyor ne kötü geliyor bir fırsat bence
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSeninle aynı fikirdeyim. Kiminle konuşsam kiminle tanışsam ya arayıp sormuyor ya da sebepsiz yere arkadaşlıktan çıkarıyor. Ben de senin gibi yalnız kaldım. Takipçi sayımın bile yalnız olduğunu gösteriyor. Bu paylaşım benim duygularıma tercüman oldu.
31 Yorumla- +1 yıl
Sana git arkadaş bul şöyle yap sosyalleş falan demem ben de denedim olmadı. Ben nabza göre şerbet vermiyorum, kimsenin istediği gibi olmadığım için dışlanıyorum ya sen?
+1 yılEvet, bazen insanlar kendilerini yalnız hissedebilirler ve bu oldukça yaygın bir duygudur. Özellikle sosyal medya ve dijital iletişim çağında, yalnızlık hissi daha da artabilir. Ancak, unutma ki yalnız olmadığını hissettiğin birçok insan vardır. Belki de yeni insanlarla tanışmak için farklı etkinliklere katılmayı düşünebilirsin. Sosyal kulüplere veya gruplara katılarak ortak ilgi alanlarına sahip insanlarla tanışabilirsin. 🌸
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBende aynı. boş ver üzülme
00 Yorumla
+1 yılKırıcı konuşuyorsanız ya da sürekli yerli yersiz agresif tavırlar sergiliyorsanız insanların sizden uzaklaşmasına sebebiyet veriyor olabilirsiniz. Diğer bir hususta belkide bulunduğunuz ortamdaki kişiler size uygun değildir, yani sorun belkide sizde değildir. Siz vicdanen rahat olmaya bakın, her zaman iyi kalpli davranışlarda bulunun ister istemez size yakışan insanlarda sizi bulacaktır Allah'ın izniyle.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHaklılar. Zira Erkek gibi kontrol edemeyecek kadını, hiç bir erkek istemez. Ancak böyle kadınların, genelde iyi seks yaptıkları söyleniyor. Bu yüzden gücünüzün yettiği yoklukta olan ezik erkekleri , ancak seks yaparak elinde tutabilirsin. Ama böyle yoklukta olan erkeği de genelde hiç bir kadın istemez. Yoksa yoklukta olmayan erkek , saldırgan toksik kadınları kesinlikle çekmez
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTam ciddi ilişki kurmak istediğim kız tipi
Kıskanç, hırçın duygusal
Seninle tanışmak istiyorum.
Bana bir şans verir misin
Senin gibi bir kız la sevgili olmak istiyorum ciddi ilişki istiyorum
Ben senden kaçmam
Bende sakin kız sevmiyorum.
Sinirli hırçın kız seviyorum.
Senin sevgilin olmak istiyorum02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGel yalnızlığın son bulsun mutlu bir hayat yaşayalım
Hırçın güzel kız
Cevap sahibi+1 yılCiddi ilişki istiyorum
+1 yılİnstagramdan bir kızla tanışmıştım ve numaramı da kendisi istedi verdim. İlk 2 ay iyi konuşurken sonra kızın gerçek yüzünü gördüm, küfürlü argo konuşmalar hakaretler vs. Artık o kızla konuşmuyorum.
00 Yorumla
+1 yılBende eski soft halimden saldırgan soğuk birine döndüm ne kadar samimi olmaya çalışsam bile sevemiyorum kimseyi. Bende de aynı durum insanlar uzaklaştı.
10 Yorumla
+1 yılklasik tr erkekleri kiz olsun yeter maymun da olsan kabul ederler seni merak etme essege tecavuz eden milletten ne beklersin git konusma baslat biriyle hepsi ac zaten kullanip atarlar seni
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılSaçma sapan insanların saçma diyaloglarına maruz kalmaktansa yalnızlık çok daha çekici geliyor. İnsanlar insan olduklarını unuttular o nedenle iletişim kurmuyor çoğu.
20 Yorumla İnsan yanlız kalmaktan hep korkar. İlişkide okulda , gezerken, eğlenirken, ağlarken hep birisi olsun ister. Lakin günün birinde yanlızlık yakamıza illaki yapışacak.
Çözümü;yanlızliga başkaları tarafından düşürülmeden, kendi kendinize yanlızliga düşmeyi öğrenmek sizi güçlü yapacaktır
00 Yorumla
+1 yılSaldırgan derken çabuk öfkelenen ve öfkeliyken ancak saldırarak sakinleşince biri misin eger öyleyse sana tavsiyelerim olacak bastan soyliyim şizofren , deli vb olmadikca psikolog ya da psikiyatriye gitme taraftarı değilim. Çünkü bence bu adamlar her şeyde ilac yazarak ya da 2 ayda yapacağını aylara yayarak yapan ve bunu para kazanmak için yapan insanlardan başkası değiller. Tıpki yere düştüm ufak bir çizigim var diye doktora gitmenin saçma olmadı gibi bu da saçma.
00 YorumlaBir kaç erkekle konuştum kaçtılar diyince güldüm aradıklarını belki bulamamışlar olabilir kendinizi neden suçluyorsunuz 🙏😇
011 Yorumla
Soran+1 yılYani bilmiyorum bir erkekle konuşunca her saat yazabilirim hemen bağlanıyorum bu da beni sıkıcı yapıyor sanırım bağlanınca da bu sefer hareketleri sinirime gidiyor bana uymak zorunda yoksa kavga ederim 😅
Soran+1 yılErkekler çok arayan mesaj atan kızı sevmiyor denendi olmadı
Soran+1 yılEvet ya da hayır bilmiyorım ya ben erkek konusunda çok hevesli değilim hayal ettiğim gibi biri çıksa karşıma keşke ben hiç erkek yüzü bile görmek istemiyorum
Soran+1 yılYani uğraşmasam hiç😅
Soran+1 yılİkisi de evlenicek biri çıksın işte ailesi işi karkateri benim gibi iyi olsun evleniyim sevgili istemiyom ilerde evlenceğim kişiyi kaç sene aricam ben 😅
Soran+1 yılHerşeyden umudum kestim hayat bitti be☹️
- Aile & Toplum konusunda 511 cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir kişiliğin varsa muhtemelen savaşın kendinle. Kendinde seni mutlu etmeyen bir şey var.
11 Yorumla
Soran+1 yılKendimi sevmediğimden mi hayatı daha öğrenemdiğimden mi yoksa hepsi mi bilmiyorum
+1 yılEvet ben de bu ara öyleyim.. işlerine gelmeyen bi şeyler söylemişsindir, hakını savunmussundur veya artık onların işlerine yaramıyorsundur.
02 Yorumla- +1 yıl
Hayat mahkeme salonu değil zaten.. kisiler arası adalet egonu yenebildiğin kadardır. Ben hakka girmeme taraftarıyım elimden geldigince. Gerisi yaradana kalmış
+1 yılMerakta bende öyleyim. Bu durumdan kurtulmak istiyorum
10 Yorumla
+1 yılBendede oluyor hayatımın bazi donemleri olsun nolacak boş ver bizde kimsenin meraklısı degiliz demi
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen konuşmak istemediğim için yalnızım ya kimsenin muhabbeti sarmıyor, konuşasım gelmiyor.
10 Yorumla
+1 yılValla ben anlamıyorum seni çok zor ailem dışında kimse konuşmuyor
00 Yorumla
+1 yılİnsanlar neden konuşmuyor bunu bi düşün. Sonra o durumu değiştir
00 Yorumla
+1 yılBen de böyleyim maalesef hiç arkadaşım yok vakit geçirmek için birisi yok yalnız takılıyorum
01 Yorumla- +1 yıl
İyi değil mi
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin gibi kaba ve patavatsız tipler yok olması dileğiyleee ✅ bizden uzak allaha yakın ol bacu git git hatta allahın yanaına git bizlerden uzak allaha yakkınn ol 😱
01 Yorumla- +1 yıl
Allah sizin gibilerinede versin insllh bu durumu
+1 yılBen gittikçe eskisinden daha hızlı yaşlanırken yalnizlasiyorum da
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. seni tanıyan erkekler anlık 😂😂
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende senin gibiyim sert asabi huysuz ama değer verdiğim insana pamuk gibiyimdir
219 Yorumla- +1 yıl
Öyle olmak lazım 💐
- +1 yıl
İzmir'de havalar sıcak
Cevap sahibi+1 yılSapık o yaa 50 tane hesap açtı engelledim kafayı yemiş engelleyin sizde sizede sarar
Cevap sahibi+1 yılTanimiyorum oda tanimiyor sallıyor devamli benide kandırdı tanıyormuş gibi konuştu sonra tanimadini söyledi manyağın teki anlicagin engelleyin Lutfen ondan haber almak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılBıktım hesaplarını engellemekten okadar actiki anlatamam yazmasın bana bidaha şikayet edecem yoksa
- +1 yıl
Naptınız
- +1 yıl
Anladım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle bir kızla arkadaşlık edinmiştim sessizce uzaklaştım ondan
05 Yorumla
Soran+1 yılNasıl özellikleri vardı
Cevap sahibi+1 yılHerhangi birşeye sinirlenip atar yapardı bana, aynı zamanda herhangi bir insana sinirlenip bunu benden çıkarırdı, ve iltifat etsen yine sinirlenirdi, onun hayatını olumsuz etkilicek konuda uyarsam yine tepki gösterirdi
Soran+1 yılEvet bende de var sinir hastalığı işte bu nasıl kurtulucaz ya isteyerek olmuyor
Cevap sahibi+1 yılBunu tetikleyen nedenleriniz olabilir, onun geçmişi ailevi sorunları felan kötüydü, benimde kötü ama böyle değilim
Soran+1 yılBende asosyallik filan da var her şey tetikliyor sanırım ama terapi şart özellikle milliyetçi olduğum için son olaylardan mesela çok etkilendim bunlar yıpratıyor beni
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende öyleydim çünkü insanlar bayıyordu beni ama sonra fark ettim ki çok kızmaya gerek yokmuş
019 Yorumla
Soran+1 yılBen fikrime uymayan insanı düşmanım belliyorum ve tartışma çıkarıyorum fikirmiş kabul etmeyen ya düşmanım oluyor ya da kavga çıkarıyorum
Cevap sahibi+1 yılÇünkü onun fikri sana mantıksız seninki çok mantıklı mı geliyor
Soran+1 yılEvet öyle ve o insana busallakk diye bakıyorum
Cevap sahibi+1 yılEvet bende öyleydim ama işte herkes senin gibi düşünmek zorunda değil ki oda öyle anlıyor
Soran+1 yılBu düşüncem den kurtulmak istiyorum sen naptın bunun için peki kurtulabildin mi
Cevap sahibi+1 yılEvet sadece onu anlamaya çalıştım onun açısından baktım
Soran+1 yılSence bizim ki bencillik mi
Cevap sahibi+1 yılOlabilir evet aslında ben iyi birisiyim sadece insanlar yavaş anlayınca kızıyorum belkide sorun bende ki bende yani o yüzden sakin olmak anlamak onun öyle olduğunu kabullenmek iyidir
Cevap sahibi+1 yılBelkide zor bir dönemden geçiyorsun hayatın da uzun zamandır yolunda gitmiyor olabilir
Soran+1 yılTabi onlarda etken biraz duygusallıktan ta kaynaklı olabilir karşındaki sen gibi empati yeteneği olmayabiliyor sen kendin gib anlayışlı birini beklerken onun tepkisi insanı delirtiyor
Cevap sahibi+1 yılEvet oda var bak ama insanlar da her zaman anlamıyor ya da hep anlaşılmak istemekde sanki doğru değil
Soran+1 yılSenin burcun neydi sence burçla alakası var mı ben burçlara baktım da
Cevap sahibi+1 yılBaşak ama burç çokta şey değil yani
Cevap sahibi+1 yılBende sana soracaktım ama çok inanmam doğru değil gelecekten haber vermesi de sıkıntı
Soran+1 yılÖyle de bilmiyorum neden böyle oldum ben daha önemlisi bu sıkıntılı durumdan nasıl kurtulucam
Cevap sahibi+1 yılZamanla kendini gözlemle ve hataları yakala değişmeye çalış
Soran+1 yılEvet kendimi gözlemlemem lazım ve diğer insnalar napıyor bende onlardan ders almalıyım asosylilkten oldu en çok bunlar
Cevap sahibi+1 yılDoğrudur kanka olak
Cevap sahibi+1 yılİki manyak
+1 yılBöyle olmak bir meziyettir. Fakat sürekliliği psikoloji bozar. Sevmesen bile insanlarla iletişim kurmaya kendini zorla. Biri olmazsa başka biriyle. Kendi sağlığın için gerekli.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGayet normal borderline vakası bu deyip uzaklaşıyorlardır. Doğru olanda bu 👍
02 Yorumla- +1 yıl
Allah sanada verirse görürüm bu sözünü senin de
Cevap sahibi+1 yıl@seyhannur2345 boderline ise erkeklerde oldukça nadir görülür. Hatta kadın piskolojik hastalığı gibidenilebilir. Zira duygusal atlamalar en buyuk teşhislerdendir ki duygusal olduğu kadar duygusal atlamalar yaşamakta kadınlarda olan bir şey
Gizli Üye(25-29)+1 yılBiraz uysal olmayı dene bir kızda saldırganlık çok itici duruyor ne öyle erkek gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl
Ben zirveyi hedefleyip tırmanmaya başlayınca yalnızlaştım.00 Yorumla
+1 yılSaldırgan derken?
Ne istediğini biliyorsan ona göre birileri çıkar elbet karşına.
Tabi samimiysen08 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle ki benim kendi fikrime karşı çıkan olursa kavga ederim yanlış dedem bile beni onaylıyacak o yüzden anlaşamıyoruz sanırım herhangi konuda fikir atsam karşıdaki benim fikrimi onaylıyacak yoksa düşmanım gibi görüyorum
- +1 yıl
O zaman fikirlerini sorgulamak lazım.
Her fikir her zaman doğru değildir 😊 mesela en çok hangi fikirlerde savaşırsin
Soran+1 yılHer konuda biri fikrimi kabul etmezse çıldırıyorum her konuda oluyor evde en ufak karalarda bile kriz geçiriyorum
- +1 yıl
O zaman senin fikirsel terapiye ihtiyacın var.
Soran+1 yılTerapi görmem lazım de mi kesin 😑
- +1 yıl
Kesin
Tabi bu fikrime de savaş acmazsan
Soran+1 yılHahah korktun mu benden 😅gitmem gerektiğini biliyordum aslında senle fikrimiz aynı olunca bir şey demedim bak 😅
- +1 yıl
Fikir uyuşması güzel o zaman
+1 yılKursta bir süre sonra arkadaş olduğum bi çocuk çantanda silah taşıdığını sanıyodum demişti böyle yaparak kendimizi koruyoruz işte boş ver
00 Yorumla
+1 yılüzülme hayat 2 günlük yemek ye yemek insana başka bişiy gerekmiyor
13 Yorumla- +1 yıl
Seval kız bu nasıl hayat felsefesi. Platon bileklerini kesti şu an
- +1 yıl
hayatta en önemli şey yemek gerisi bahane
- +1 yıl
Canın sıkılmış senin
+1 yılSenden daha kotu durumda oldugum kesin kolay kolaay arkadaşlık kuramiyorum
10 Yorumla
+1 yılnasıl saldırgansın. naoıyosun bıçak falan mı çekiyosun
10 Yorumla
+1 yılBende senden aşağı değilim beni ekle de analiz edelim niye böyle olduğumu hala anlamadım ;(
12 Yorumla- +1 yıl
Ya sansizligimiza güldüm geliom ;)
- +1 yıl
?
+1 yılSert olmak iyidir ama biraz da çok fevri olmamak lazım yalnızlıkta iyidir belirli bir yerlere kadar
00 Yorumla
+1 yılBen de aynı öyleyim. Kendimi çirkin buluyorum. Arkadaşlar da kalmadı.
00 Yorumla
+1 yılBi denesek hersey çözülecek gibi en azından uyuyana kadar sohbet ederiz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 873 cevap paylaştı. 2 yıldır tek yaşıyorum
07 Yorumla
Soran+1 yılYurtdışında yaşıyorsun izlenimi aldım sanki
Soran+1 yılOrayı çok duydum sahili ünlü sanrım başka nereleri ünlü gezmeye değer mi
Soran+1 yılEn iyisi ünideyken erasmusla heryeri gezmek sonra vakit kalmıyor
Soran+1 yılTataristan nasıl biyer
Bu aralar herkesin ortak problemi gibi
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 449 cevap paylaştı.
+1 yılBizim gibi delilerin maalesef sorunu bu; yalnızlık
15 Yorumla- +1 yıl
Evet deliyiz ve mutluyuz demi kuzum yeaaah 😂😂✌️✌️✌️✌️
- +1 yıl
Ayrıca Allah bize yeter sonrada kedolar ve hayvanlar yeter sjsjsjs
- +1 yıl
Bu gidişatta sonumuz kedici teyzelere dönemezse şaşarım zaten 😄
- +1 yıl
Meeoooowwww mmmmeeeeooooowww 😂🤣😂
Kimseyle konuşmak istemiyorum ki 😃
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılKacmayan senin gibi birini bul
00 Yorumla
+1 yılSaldırgan olma sende canım kim napsın seni
00 YorumlaKuru kalabalıktansa yalnızlık iyidir kafasındayım.
00 Yorumla
+1 yılBu aralar bende senin gibiyim maalesef
00 Yorumla
+1 yılYalnizlik daha guzel boş ver
00 YorumlaBende öyleyim ama sesiz
01 YorumlaSaldırgan mı durduk yere mi
00 Yorumla
+1 yılKendini gizlediğin için olabilir mi?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 734 cevap paylaştı.
+1 yılBenle de kimse konuşmuyor
00 Yorumla
+1 yılBende öyle tek takılıyom hep
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı. Neden saldırganlık var ki sende
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılNeden saldirgansin peki?
00 Yorumla
+1 yılSaldırganım diyorsun, uysal olmayı öğren madem
00 Yorumla
+1 yılİnsanlara pençe atıp ısırıyor musun ne yapıyorsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Bilmem, kime gitsem benimle konuşur.
00 YorumlaBenzer durum bende de var. Nedenini bilmiyorum.
00 YorumlaBen eşlik ederim sana
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun ben 4yildir yalnizim zmanla alisyosun
00 Yorumla- Devamını Gör (54)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer