Güncellemeler
+1 yıl
kusura bakmayın arkadaşlar güncelleme
ben genelde konserlere, tiyatroya ve sinemaya arkadaşlarla gitmem. tek başıma giderim. gruplara katılmayı da pek sevmiyorum. canın sıkılırsa bir ortama atarsın kendini. veya birileri çeker seni. rahat ol. kendine güven.
anladım konser, yarışmalar falan da olacak eğlenceli bir şey fakat çekindim bir an tek başıma kalınca arkadaşlarımdan pek gelen olmadı, fakat orada muhtemelen tanıdığım insanlar da olabilir.
bence git. muhabbete girmekten çekinme. ve eğleneceksin de.
haklısın sanırım, teşekkürler
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar