Kendini neye üzüyorsun ya da neyi kafaya takıyorsun bilmiyorum ama hayat akıp gidiyor ve taktığın şeylerin hepsi çözümü basit olan şeyler kendinde bir şeyleri değiştirmen de gerekmiyor olduğun halinle güzelsin iyisin senden memnun olanlarla hayatına devam et olmayanlara da yol ver...
anlıyorum, insan yanında biri olsun istiyor. belki yeni birisiyle tanışmayı deneyebilirsin. sokakta yürürken konuşabilirsin birisiyle mesela. ama zorlama, olmazsa da salıverme kendini. sen kendine odaklan. yalnız olmadığını hatırlat kendine, sen bulamasan da illa biri gelip seni bulacaktır 🫶🏻
positiv düşün 😉 sen kendine yetersin. ama her şeyden önce allah var senin yanında, yalnız da değilsin. sen üzüldüğünde oda seninle üzülüyor inan bana. böyle konuşuyorum ama müslüman mısın bilmiyorum. değilsen yanlış anlama lütfen. ben sadece yardım etmeye çalışıyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
gelirler şimdi merak etmeyin.
Aynaya bak ve güzelliği gör. Hayatı akışına bırak güzellikler seni bulacaktır.
Vous êtes la beauté qui brille dans la nuit noire avec la lune à vos côtés.
Madame La Lune.
Benden de öyle pat diye de güzel söz çıkmaz ki. Napak bilemedim ki. Ayıptır söylemesi biraz odunumdur.
@lanuitnoireetlalune az kalmaz mı o sözler sana
bi git be
terbiyesizsiniz hepiniz
Ne dedik iyi oku ondan sonra konuş güzelsin anlamında dedin lafı fesat kalbine göre anlayıp yorum yapma okey
tüm yorumlarımı beğenip, cevap verince fesat anlaşılıyor canım kusura bakma okey
Kız arkadaşım olursan sevgiye ilgiye boğarım seni. Ama KS kızlarına güvenmediğim için ben sana bakmam be gülüm
Kendine değer ver bebeğim ♥️♥️ seviliyorusunnn 😘
Olm bu yazılanlar ne herkes yürümüş kıza bi durun aw biraz ağırdan satın kendinizi
aslında kızlara özel yapacaktım... ama şu an silemiyorum yazdığımı.
boş ver görmezden gel l*vukları
hiç kızda yazmamış ki ya
E bize mi düştü o zaman askbjlnjas
öyle gözüküyor
Kendini neye üzüyorsun ya da neyi kafaya takıyorsun bilmiyorum ama hayat akıp gidiyor ve taktığın şeylerin hepsi çözümü basit olan şeyler kendinde bir şeyleri değiştirmen de gerekmiyor olduğun halinle güzelsin iyisin senden memnun olanlarla hayatına devam et olmayanlara da yol ver...
Beklentini karşıladı mı bilmiyorum ama ben böyle düşünüyorum
karşıladı karşıladı, çok teşekkür ederim
Harika güzellikte tatlı bir kızsın
iyi ki varsin
bende iyi hissetmek istiyorum ama kimse yok yalnızım
allah var 🫶🏻 o her zaman yanında
insana ihtiyacım var artık insan sevgisine insan ilgisine
anlıyorum, insan yanında biri olsun istiyor. belki yeni birisiyle tanışmayı deneyebilirsin. sokakta yürürken konuşabilirsin birisiyle mesela. ama zorlama, olmazsa da salıverme kendini. sen kendine odaklan. yalnız olmadığını hatırlat kendine, sen bulamasan da illa biri gelip seni bulacaktır 🫶🏻
çok denedim hep hüsran
positiv düşün 😉 sen kendine yetersin. ama her şeyden önce allah var senin yanında, yalnız da değilsin. sen üzüldüğünde oda seninle üzülüyor inan bana. böyle konuşuyorum ama müslüman mısın bilmiyorum. değilsen yanlış anlama lütfen. ben sadece yardım etmeye çalışıyorum.
burada sevgiye boğarlar seni
Cevapları okumaya geldim. 😂
Seni herkesten çok seviyorum
Yazmayoz