
İlkokul döneminde yaşadığınız komik müfettiş anıları oldu mu? 😅

İlkokul döneminde yaşadığınız komik müfettiş anıları oldu mu? 😅
Bizim okula müfettiş geldiğinde uyanık müdür o gün 3 gün ders yaptırıyordu. Biz de hep hocalar tarafından aşırı baskıcı bir şekilde uyariliyorduk. Hatta kalabalık olmasın temiz nezih bir okul olduğumuzu göstermek için güya müfettiş geldiğinde bütün sınıflar teneffüs yapmazdı.
Ne kadar kötü şeyler 🙁
Evet kötü de biz çocuktuk o zamanlar işimize geliyordu bir şekilde 3 ders yapcaz diye olaya hep güzel gözle bakıyorduk. 3 ders yaptığımız günler var ya bize Cumartesi ve pazardan daha güzel gelirdi. 😄 kendimizi üniversiteli filan mı sanıyorduk bilmem ama dersler bitince gidip içinden taso çıkan cipslerden alıp keyif çatıyorduk, okukun duvar dibinde. 😄😄
Bak bu iyiymiş 😅
Ilk okul değilde lise de yani bu sene müfettişin bi girişi vardı Kelime i şehadet getirdim korkudan neden o kadar korktum bilmiyorum dersteki hoca da baya övmüştü beni yanında çok hoşuma gitmişti 🤭...
Bi de bi müdür yardimcisu vardı adamın ayak fetişi varmış inst hesabı da açiķdi okuldaki herkes takip ettiklerinden baktı rezil olduktan sonra gizliye geçti jdjdjdjd
Evet , öğretmen önceden soru cevap ezberletmişdi hatırliyorum o okumayan çoçuklara sadece okuyanları ön sıraya alıyordu. Sınıfın havası değişiyordu resmen 😂
Hiç müfettiş görmedim ki
Cevap
15Cevap
Evet var. normalde çok sinirli ve sürekli kızan öğretmen müfettiş gelince nasıl da ayın öğretmeni moduna gelmişti.
😂😂
:D
Yok ama Hababam sınıfı da ki bu müfettiş acayip komik di 😅🤣 Adamı delirtiyorlar kaç yaşındasın 1453 Romayı kim yaktı anam evladım anan kim 🤣
Hiç o taraklarda bezim olmadı benim bir tek ortaokulda sınıf arkadaşlarımın topluluğuna ortak oldum o da habersiz 😂😂
Müfettiş ile komik anı ancak filmlerde olur. Müfettişle alakalı anlatacağın bir anının sonu okuldan atılma sebebidir muhtemelen.😅
Onu da kenarından köşesinden yaşadık 😂
Valla ben ilkokuldayken müfettişi geçtim öğretmenle bile laubali olmaya korkardık. Müfettişin olduğu yerde zaten soru bile soramazdık. Sadece müfettişin sorduğu soruya cevap verirdik.
Aslında öyle değildi abi 😅 Sınıfça uykuluyduk 😂
Nasıl ya uykuluyduk derken.
Sınıfta kimse, sabah erkenden gelen müfettiş beyi dinleyemiyordu, halsizdi.
Haaaa o olur bak.
Müfettiş ismini telafuz edemezdim çok gülerdim buna :D
Olmaz mı beaa. Müfettiş bey romayı kim yaktı dedi bana. Ben dedim ki, valla ben yakmadım hoçam
Müfettiş değil de sigara araması yapıldı 😂😂 Allah dan patlamadık😂
Traji komikti öğretmen diken üstünde duyordu sürekli nasıl özledim
Birde o güne özel giyiniyordu bizimki😄
Hayır hiç müfettişe gelemedim ama böyle bir müfettiş olsun isterdim
Olmadı ben hiç okul okumadım biliyonmu Semih abii🤣🤣🤣🤣
Eskiden okula müfettiş geldiği gibi Tövbe haşa sanki Allah gelecek gibi bütün okulda acayip bir şekilde olağananüstü hal ilan ediliyordu. Fakat benim aklımda kalan bununla alakalı bir anım yok.
Yok ya gelirdi ben çalışkan öğrenciydim sorar aferin der giderdi
Evet var, bir keresinde bizim sınıfa gelmişti sonra da boş bir şekilde bize bağırıp çıktı hiçbir şey de yapmadık kendi kendine tribe girdi manyak
Müfettiş gelecek diye sınıfı toparlıyorduk, ögretmen okul üniformasını giymeyenleri evlerine gönderiyordu giymeleri için ben tüm masaları ıslak mendille sildiğimide hatırlıyorum
Bi tanesi vardı sınıfa girdi direk beni gözüne kestrdi kaldrdı bende sçtk dedm adımı falan sorup oturttuyfu
Var bir iki tane. Onun dışında standart geçti ya.
Hoşlanmış demek ki sizden shdhs
Hayır hiç müfettiş görmedim Semi sjfjjr
Ebet 😁
Müfettişler resmiyettir
Hiç sevmem anıları direk çöpe atarm
Bize hiç müfettiş gelmedi
Sanırım yok ki hiç hatırlayamadım.
Hiç müfettiş görmedim ben
Yok. d
Görmedim.
Hayırrr
Yok hayır
Hayır yok
Yok hatrlamiyom
Hayır yok
Vallah kulağımdan cekn çok oldu jshdgd
yok hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?