Yalnizlik çok kötü bir durum?

Arkadaşlar merhaba o kadar sosyal hayatım oldu 4 sene lise 2 sene anaokulunda çalıştım o zamanlar da da fazla sayilmiyordum ama gittikçe hiç kimsem kalmadı. Cuma günleri cumami tebrik eden yok. Instagrama bakıyorum eski arkadaşlar hep bir arada buluşuyor görüşüyor beni çağıran eden yok. Ben kötü biri de değilim hahaha zaten o yüzden cagirilmiyorumdur ya 😆 öyle yani yalnizlik kötü bir şey ölsem kimse yokluğumu hissetmez cenazem kalabalık olmaz... Üzülüyorum bu duruma

Yalnizlik çok kötü bir durum?
Cevapla