Bazen zamani anlar durdumak istedim oluyor hic biseyin keyfini çikartamiyoruz sanki
😒
😒
Hayat bir ömür törpüsü gibi gelip geçiyor giden ömrün dünyasından gidiyor sessiz bir gemi misali Koca bir okyanusta gidiyor ne yolcusu var ne dümeni işte hayatda öyle geçiyor kimisi fırtınalarla kimisi rüzgarla kimisi güneşlik kimisi yağmur ve bir şeyleri kaçırdığını düşünen insanlar içine düştüğü girdap dolu kavisli hayatı güzelleştirmek için zamanı durdurmayı düşünür oysa zaman suçlu değil içimizdeki yapmak isteyip yapamadıklarımız bizi içten içe mutsuzluk edasına götürüyor kim bilir belkide geminin dümeni vardı insanlık görmedi veya görmezden gelindi
Yaşayacak seylerimiz olmadığı için olabilir mi?
Bir amaç uğruna yaşarsak eğer anlamlı güzel bir şekilde geçer ama boş boş her gün bir önceki günden farksız yaşamakta insana hiçbir şey katmaz.
Belki bu durumdan çıkarsak hayatının güzelliklerini görüp yaşama hevesimiz oluşunca da güzel şeyleri tam bitiremeden zaman akıp gitti diyebiliriz. Bazı şeylerin iyiye indirgemek zorundayız çünkü öyle yaşanılası oluyor.
Rutinim hep ayni robotlaşmış bi hayatim var maalesef bu bi uzun sure devam edecek böyle cunku a
Bu durumdan çıkmak zorundasın evdeysen sanal olarak iş edinebilirsin dışarı çıkma imkanın varsa bir yerlerde çalışmak sana iyi gelebilir sadece öneri de bulunmak istedim yoksa zaman geçmez
Egitim aliyorum ev okul œyle isye
Cevap
8Cevap
Zaman benim açımdan çok yavaş geçiyor maalesef
Hayatın Kıymetini anlamını yitirenler böyle düşünürler
Ne demek istiiyorsun biraz açarmisin
Tükenmiş bıkmış rutin tek düze hayat yaşayanların en büyük problemi senin dediğin gibi. Zamanın su gibi akıp gitmesi ve bunu durdurmak istemek.
Yeri geliyor geçmiyor. Yeri geliyor lan ne zmn geçti diyorum
Aynen öyle ya daha gecen 2023 deydik ne cabuk 4 ay gecti inanilir gibi degil su gibi akip gidiyo
Ahaha aynı şeyi düşünüyorum sjsjs
içindeyken anı yaşarken geçmiyor
Bitmesi istenmediğinde gözlü geçer
Hızlı geçer
Hızlı geçtiği için
Yaşlanıyoruz.
Yanii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?