Aga deprem bölgesinden çıktım zaten ufak bir sarsıntında ruhum çıkıyor. Tam bir boz ayı danası gibi ranzaya sallaya sallaya çıkıyor iniyor Bir de terliği var bunun şappada şappada onlarla yatağa giriyor
Bu eleman biraz kilolu hani ondan tevazu göstereyim diyorum da gece 3 suları davulcu yola çıkmadan kargalar b. kunu yemeden büyük patlama etkisi gibi uykumdan sıçrayarak uyanıyorum Tam bir domuz gibi bir de cips yiyip duruyor haşır huşur Bu insan evladını nasıl uyarabilirim Az yavaş çık desem kırılır mı ne diyim buna ben aylardır aynı yeter bunaldım oooffffff
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de şarjı larrrkk diye sokuyor duvara onu eklemeyi unutmuşum
Yurtta kalıyorum üstteki kız davar gibi yatıyor nasıl uyarabilirim?
Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır tabi anlayacak türdense. Uyarmayi dene yani yapacK birseh yok rahatsız oluyorum de ama senin üslubun önemli. Maalesef yurt hayati boyle her turlu insanla karilasacaksin 🥲
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Güzelce uyar acik acik rahatsiz oldugunu soyle aynı yaşam alanini paylaştigin kisilerden bu konuda asla cekinme benden sana tavsiye.
Uyar. Bir daha yaparsan o terliği senin gtune sokarım de
Ranzanın üstünde sen yat kilolu olduğu için zemine yakın olması daha iyi daha az ses çıkarmış olur.
sinirli olmadığın bir dönemde yer değiştirmeyi teklif et
Üstte ben yapamam yaa sevmiyorum ki
ben yıllarca yurtta kaldım bir ton problrm çözdüm lütfen dene
Gesss gley gelyy de 😂
Bu gece diyicem söz kxbdkdbdkd
Söz verdin bak 😂
Brrrşşş da diyicem ek olarak
Hahaha 😂
Deprem bölgesinden dedin nerede yakalandın depreme
Osmaniye
Hmm yakın sayılır
Güldüm sagolasin Allah da seni güldürsün 😂
Valla ben de bir gülüyorum bir kriz geçiriyorum psikolojimle oynuyor
Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır tabi anlayacak türdense. Uyarmayi dene yani yapacK birseh yok rahatsız oluyorum de ama senin üslubun önemli. Maalesef yurt hayati boyle her turlu insanla karilasacaksin 🥲
3 haftada 5 oda değiştirdim valla bıktım ama dayan kızım diyorum kendime
3 haftada 5 oda mi sorun sende olmasin 😂
Bacım yurt bile değiştirdim bir memleket değiştirmediğim kaldı ama inan alttan alıyorum 😂
Onu alta al sen üste uyu
biraz yavaş çıkabilir misin acaba de
Uyar. Kiloluysa neden üstte kalıyor ki
Boşuna davar demiyoruz ya
Davar düzgün yat de
Çığlık attım mdmkxnzlzgzlzhsldjsldhd
İlk sataşan sen olma yazarlar tutanağı amman
Zaten iki disiplin kaydım var emanete duruyorum
Dikkat ett
Kırıla bilir evet
yurt zor ya allah yardımcın olsunn
Alttan vur tekmeyi
Hissetmez ki davar
Hisseder davar