
İnsanların sanalda dahi, mesafeli duruşunu anlamak, sizin için kolay mıdır?

İnsanların sanalda dahi, mesafeli duruşunu anlamak, sizin için kolay mıdır?
Evet anlayabiliyorum.. ben zaten karşımda ki insan bana ne kadar samimi yaklaşırsa o kadar samimi yaklaşıyorum.. karşımda ki insanın gösterdiği mesafeden daha fazlasını ona göstermem.. ama bun rağmen tabi saçma davranan kişiler de oluyor..
Ya anlamaz olurmuyum. Hislerim her zaman çok kuvvetlidir karsimdaki insanın Samimiyetini de samimiyetsizliğinide gerek konuşma tarzından gerekse mesafeli davranışından hemen anlarım , normal de çok pimpirikli bir kişiliğe sahibim zaten , geçen gün bir kelimesini attığı emojiyi samimiyetsiz bulduğum için iki tane modetörü engelledim mesela. Samimiyetini hissettigim bir kişi bana ağzına geleni saysada ben onun sevgisinden eminsem ağzımı bile açmam yine o sevgim samimiyetim devam eder 👍 benim için önce samimiyet ve saygı gelir gerisi sadece teferruattır 🙋
🙏🙏🙋👍😍😘
Yani mesafeli olmak istiyor sa ola bilir
Teşekkürler abim
Ebet anlıyorum Semiii
😂🐣
Teşekkür ederim Semii 🐣🍕🍓🌸✨🍫🐥🐢🐨👗
Cevap
16Cevap
Anlayabiliyorum evet. Ben herkese aynı durduğum halde bana olan yaklaşım farklarından anlaşılıyor çok kolay.
Anlayamıyorum. Bazıları o kadar çok rol yapar ki 😊
:)) 😊😊🌹
İvet geyende anyıyoyum ama bajen afallıyorum abiş
Açıkca gösterebiliyorsa karşımdaki elbet anlarım herhalde abim😂
Mesafeli biriyim zaten o nedenle onlar anlasınlar ahsh
Eğer sürekli konuştuğum biriyse anında anları. Ara sıra görüştüğüm biriyse "işi vardır/canı sıkkındır/bana öyle gelmiştir" diye diye anlama sürem uzar. Yine de eninde sonunda dank eder :d
Gayet kolaydır sizden ne alacağını bilen, yazdıklarınız ilgisini çeken kişiler ilgi gösterir, fikirleri ve hayat görüşü size aykırı kişiler araya oldukça uzun mesafeler koyar.
Evet ya anlaşılıyor. Ama mesadjdaki yanlış anlaşılabiliyor. Sıcak olsa bile soğuk gibi algılanabiliyor bazen
Çok kolay anlayabiliyorum ve bu durumu sevmiyorum çünkü pat diye söylediğim için ilişkilerim bu noktada zarar görüyor
Kolay çünkü bende mesafeliyim ve nedenini anlayabiliyorum.
Tüm hâl ve hareketlerinin yanı sıra en ufak söyleminden bile bunu anlamam mümkün oluyor.
Mesafe koyana mesafe koyarım, her şeyi anlayabilecek yaştayım...
Evet hemen anlıyorum. Mesafe koyana bende mesafe koyuyorum
İnsanların korkuları yüzünden mesafe durar ve ön yargıları
Anlıyorum ben kendimde öyleyim.
Anlıyorum mesafe ne işe binokadar da ben mesafe koyuyorum
Bersiz oluyor kanka 😂
Evet anormal bulmuyorum.
Evet anlıyorum dostum
Anlar ve ona göre bende mesafemi koyarım..
Evet, herkes olması gerektiği gibi.
Anlarım evet hissederim
Evet çok iyi anlıyorum
Evet bir şekilde anlaşılıyor.
kolay çünkü ben de mesafeliyim
Polyana değilsem tabi ki anlıyorum 😅
Evet anlıyorum
Evet anlayabiliyorum
Anlarım
Evet, zor olmuyor.
Bazen
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?