
İşe alımlarda olduğu gibi deneme süresi olsaydı. Çift gerçekten anlaşabiliyor mu, umut vaad ediyorlar mı diye?

İşe alımlarda olduğu gibi deneme süresi olsaydı. Çift gerçekten anlaşabiliyor mu, umut vaad ediyorlar mı diye?
Gerçekten seven biri sevdiğini evlenene kadar bekler cinsellik sadece rahatlamak ve zevk içindir, ben evleneceğim insanın kimseyle bir ilişki yaşamış olmasını istemem ben beklediysem o da beklemelidir
Diyelim ki evlendiğim insan başkasıyla beraber olmuş yapacak bir şeyim kalmıyor onun ile devam ederim ama üzülürüm de Allah iyilerle karşılaştırsın sadece bunun için dua ediyorum 🙁
Gelenekte nişanlılık süreci bu nedenle vardı. Günümüzde flört ve sevgililik dönemine dönüştü. Bir insanı tanıyacaksan ya uzun yola çıkacaksın ya da ortak iş yapacaksın denilir. Şahsen sevgiliyken bir süre aynı evde kalınması veya tatile çıkılması gerekli.
Ben evlilik evrakları ve testleri içinde psikolog eşliğinde olması gereken bir aşama daha olması gerektiğini düşünüyorum
Bence de çok mantıklı fakat bizim toplumumuzda yadırganıyor diye insanlar tercih etmiyor.
Gizli saklı yaşananlar elbet ortaya çıkıyor. Yaşanan çarpık ilişkiler daha vahim..
Maalesef. Çarpık ilişkiler, ensest ilişkiler vb birçok rahatsız edici ilişki biçimleri..
Bunları görmezden gelince yok olmuyorlar.
Kimin umrumda ki!.. o kadar vakıfta olanların üstünü nasıl örtüler, herkes sustu 🤢
Teşekkür ederim 🫶🏻🫶🏻💐
Rica ederim
Cevap
31Cevap
Erkekler olarak evlilikten zaten soğuduk birde deneme süresi olursa o zaman hiç bir erkek gerçekten aşık olmadığı sürece kesinlikle evlenmez. Dener dener bırakır.
Kuvvetle muhtemel, bir sürü evlilik daha başlamadan biterdi.
Boşanmalar arada kalan çocuklar azalırdı bence..
Tabi mantıklı zaten 🙂
Bence evliliğin ilk dönemlerine benzerdi yine. Fark edeceğini sanmıyorum. Olağan seyrinde sürerdi. Hatta belki geçmek için çok özenenler falan olurdu değişik değişik şeyler işte 😄
Mantıksız olurdu, çünkü başta aynı evde her türlü adaptasyon süreci yaşayacaklar. Bu da sancılı olacak. Kendimi pembe panjurlu, masalsı evimiz diye kandırma gereği duymuyorum.
Yıllarca birbirini tanıyıpta bir senede boşanan insanlar gördüm, evlilik birazda şans işi diyorum ben mesela sokakta köşeyi dönerken çarpıştığın insanla evlenip sonsuza kadar mutlu olabilirsin.
Taraflar kendilerinin en iyi yönlerini gösterirdi. Yine evlilik olurdu.
bir çok arkadaşım birlikte uzun süre yaşayıp sonradan evlenen. Hepsinde aynı şey geçerli oluyor
Yine evlenene kadar rol yaparlardı çünkü günaha girerken şeytan uğraşmıyor. Evlendiniz mi uğraşıyor
Vallahi evlilik işi bana çok uzak böyle deneme süreleri olsaydı da ortalık daha fazla karışırdı
Herkes bekar olurdu 😂😂😂😃😃😃
@sozsuzzaman
Aynen 🤣
🤣🤣
Hiç gerçekçi ve güvenilir olmaz. Evlilik bir kere yapılan bir şeydir bence..
Bakkaldan meyve sebze mi alıyoruz ya da bir ürün mü alıyoruz
Test sürüşü, alım öncesi fikir verir her zaman.
Her yer kullanılıp atılmış eş adaylarıyla dolu olurdu.
Şimdi de kimin eli kimin cebinde belli değil o ne olacak 💁
Bildiklerine sarılacak bilmediklerine yaklaşmayacaksın 🤷♀️
İyi olurdu bence yol yakınken boşanma vs uğraşmadan ayrılmak mümkün olur
Güzel olurdu. Ayrıca evlilik, nikah 5 yıllık olmalı. Yenilenmezse sona ermeli. Ömür boyu sözleşme mi olur?
Gel şunu 10 yıl yapalım 🤝
Olabilir.
Kimse evlenmezdi bence 😂😂
Olması gereken sjj
Daldan dala olurdu olmadı öteki uymadı diğeri
Şimdi evliyken konuyolar daldan dala daha kötü değil mi🤔
Tam olarak test sürüşünden mi bahsediyoruz😀
Aynı evde belli bir süre yaşamaktan bahsediyorum. Her 2 tarafın hakları yasalarla korunacak. Kim kime yanlış yaparsa tazminat ödeyecek sorumluluğu olacak yani.
Nişanlılık bunun için vardi ama bilmiyorum hâlâ nerde yanlış yapıyoruz
Nişanlılık da bir nevi uzak mesafe ilişkisi olmuyor işte öyle
Çok güzel olurdu bence bi 3 ay falan deneme süresi olmalı baktın anlaşamadın evlenmemelisin bu sadece cinsel olarak düşünmeyin karakter düşünce yaşam tarzı her şey olmalu bu sürede
yok mu sjsj hoş gidişatı evlilik olarak garanti değil ama birlikte aynı eve çıkmanın
Aslında mantıklı olurdu. Birçok insan günümüzde bunu birlikte yaşayarak test etmek istiyor zaten
Öyle saçma ve aynı zamanda mantıklı şey mi olur
Karar ver 🙄
Mantıklı gelen şey saçma olamaz mı 🙄
Biz denedik ikimizde olumlu sonuç aldık darısı sizlerw ahahahah
Çoğu evlilik deneme süresinde biterdi
Evliler bile denemek için sıraya girerdi
Erkekler bunu kullanırdı
Başayılı oycağını şanmıyoyum
Varya ne güzel olurdu.
Sevgililik bunun için değilmiydi zaten?
kimse evlenmezdi
Bu durumda boşanma gibi travmatik olaylar da bu kadar fazla olmazdı🤔
İnsan bazen 20 yıllık eşini bile tanıyamıyor
O şöyle bir şey. Bir taraf zaman içinde kendini geliştirip deştiriyo. Bir taraf olduğu yerde sayıyor. Sonra sen çok değiştin diyor.. Sen de değiş. Uyum sağla geçen zamanda eşine..
Tamam ben evliyim. Böyle bir derdim yok😀yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim
Sevgililik zaten değil mi bu
Değil. Sevgiline karşı sorumluluğun yok. Şıkır şıkır süslenip gezme evresi sevgililik
Valla benim kafa yapıma ters bu şekilde olan sevgililik. Sorumluluğum yok diyenle de işim olmuyor zaten 😃
Farkemtezdi bizim icin sanirim
Sağlam kız kalmazdib
Aslında var adına birlikte yaşamak deniyor 😅
İnsanlar evlenmezlerdi
Var zaten
Bknz; nişan ve söz dönemi
Test sürüşü gibi.
çok daha mutlu evlilikler olurdu
kadın patladığıyla kalırdı
kimse evlenmezzdi :)
İnsanlar açık açık zina işlesin diyorsunuz
Olmasın bence 🫢😂
Mantikli
İyi olurdu
Harika olurdu 2 yıl
Süper olurdu
Nişan?
Olsaydi iyi olurdu
Yok daha neler
Düşündürücü 😊
Nişan ne için sence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?