Böyle hayat yaşamak garip mi? Doğrusu bu değil mi?

19 yaşındayım Kendimi hemen anlatmam gerekirse ailem çok zengin ve varlıklı bir aile ama benim zevklerim onlara hitap etmiyor. Gereksiz şeylere çok para harcamayı sevmem, gösterişten tamamen uzak bir insanım. Ailemin çoğu şeyi lüks markalardan giyerken ben normal giyinirim, alışveriş yapmayı çok seven birisi de değilim. Annem sürekli alışveriş yapmam için zorlar ama sevmem yani. Bazı arkadaşlarım çok paran var ama hala ekranı kırık iphone 11 kullanıyorsun diye de şaşırır. Yani bilmiyorum bana saçma geliyor. Geçen gün Zaradan bir elbise beğendim fiyatı 3bin tl civarıydı ve bana şahsen bu çok pahalı geldi. Cimri veya pinti birisi asla değilim asla hatta kendim yerine arkadaşlarım için harcamayı çok seven biriyim ama bilmiyorum. Bunda garipsencek ne var? Garip mi? Babam sürekli araba alalım sana diye tutturuyor ama istemiyorum açıkcası. İstemediğim halde de benim için 4+1 ev aldılar tek yaşıyorum. Bunu arkadaşıma söylemeyince de bana sinirlendi niye böyle şeyleri söylemiyorsun dedi. Ben hayatı böyle seviyorum bu garip mi?
Böyle hayat yaşamak garip mi? Doğrusu bu değil mi?
Cevapla