🤦🏻♀️Kendimi dişarda yürüdüğümü hayal bile edemiyorum... beden bu kadar yaşlanmışta haberimiz yok..😅
Sanada günaydın uyuzun önde gidenii🫀
🤦🏻♀️Kendimi dişarda yürüdüğümü hayal bile edemiyorum... beden bu kadar yaşlanmışta haberimiz yok..😅
Sanada günaydın uyuzun önde gidenii🫀
Ben de hiç evden dışarı çıkmıyorum hep evdeyim zaten ramazan dışında da evdeyim her zaman evdeyim hayatım evden ibaret dışarı çıkmadan yaşlanıyorum
Evet yıllarca dışarı çıkmadan eve kapalı yaşayarak kendime acı çektirdim resmen işkence çekerek yaşıyorum gençliğim hep eve kapalı geçti sıkılsam da bunalsam da evden dışarı çıkmadım hâlâ çıkamıyorum en güzel yıllarım evde geçti gitti evde yaşlanıyorum özgürlüğümü hissedemiyorum yaşadığımı bile unuttum
Korkutmak derken çocukluk ve ergenlik dönemlerinde zorbalığa maruz kaldım çok dışlandım aşağılandım dalga geçen alay eden lakap takan sataşan çok oldu bu gelişimimi ne kadar etkiledi bilemiyorum ama asıl sorunum çocukluktan beri utangaç çekingen içime kapanık sessiz biriyim hiç açılamadım kendimi geri hep çektim öz güvenim sosyal ve iletişim becerilerim gelişmedi arkadaş çevre edinemedim ortamlara giremedim sosyalleşemedim gençliğimi hep eve kapalı yaşadım senelerdir evden dışarı çıkmıyorum yaşım ilerledikçe utangaçlık çekingenlik daha da arttı kendimi yetersiz güçsüz hissediyorum insanlardan utanıyorum çekiniyorum korkuyorum dışarı çıkma düşüncesi bile beni kaygılandırıyor endişelendiriyor bugün oy kullanmaya gittim ama kendimi zorlayarak gittim zaten hemen eve döndüm akşamları da camiye gidiyorum teravih namazına bunları yapsam da zaten gidip hemen eve dönüyorum dışarda duramıyorum maalesef hiç açılamıyorum normal bir insan gibi dışarı çıkamıyorum hayatımı evde geçiriyorum
Seni çok iyi anlıyorum güzel kardeşim... kabahat maalesef eski kafalı ebeveyinlerde. Kendi öz korkularını çocuklarına yansıtmış olmaları yüzünden sen şu an bu haldesin. Sen yüreğini ferah tut olur mu... hem dişarı çıkmamanın arkasında seni kötü yola sapmaktan kurtardı diyede düşünürsen inan hayata daha sağlam adımlarla ilerlersin. Her insanın canı var, senden örnek almaları lazım... annen ve babana saygıda kusur etmiyorsan rahat ol
Ebeveynlerim ne kadar hatalı bilemiyorum onlar da benim durumuma üzülüyor böyle olmamı istemezlerdi ailemle yaşıyorum zaten aram kötü değil saygılıyım haklısın belki de dışarı çıkmamak beni kötü insanlardan kötü yollara sapmaktan kurtardı ama bu durum beni hayata karşı da olumsuz etkiledi kendimi her konuda tecrübesiz yetersiz güçsüz hissediyorum insanlardan utanıyorum çekiniyorum korkuyorum kendime güvenim yok dışarı çıkmaktan insanlarla yakınlık kurmaktan sosyalleşmekten işe girmekten gezmekten karşı cinsle tanışmaktan buluşmaktan flört etmekten aşk yaşamaktan bile korkuyorum gençliğimi de hiç yaşayamadım hiç güzel mutlu bir günüm olmadı hep üzgün mutsuz yaşadım kendimi yalnız değersiz geride kalmış hayatı kaçırmış hissediyorum toplumda yer edinemedim hayatın güzelliklerinden mahrum kaldım dışarı çıkamadığım için kendimi özgür de hissedemiyorum senelerdir evde hayal kurarak yaşıyorum ama büyük hayaller değil hepsi küçük şeyler mesela dışarı çıksam ilkbaharın keyfini çıkarsam temiz havada yürüsem güneşten rüzgardan yağmurdan faydalansam ağaçları çiçekleri görsem doğayı hissetsem içim açılsa gerçekten bana çok iyi gelecek ama maalesef olmuyor hiçbir mevsimi yaşayamıyorum evde durmaktan çöktüm soldum

cik gez depresyondasin
Cevap
9Cevap
Bence bir şeyin habercisi değil.. yani kişi çıkmak istememiştir ya da arkadaşı yoktur sıkılıyordur.. bende öyleyim mesela :D
Biri gelip elimden tutsa, kıyafetlerimi giydirse, saçlarımı tarasa... işte o zaman çıkabilirdim belki🥰😅
@Sinirrr Keşke bende aynı şekilde 😅🥰
Yakın biryerde olsan Birbirimize yardım ederdik🤭😂
@Sinirrr Yakın değiliz maalesef ama evet olsak güzel olurdu 🙈😂
😂😂
😂😂🤭
Hosobono no zomon gococon fokoloro no zomon solocon.
Solmoyocokson boskosono bolocom
Özgüven eksikliģi olabilir, evlenememekten, sevgili bulamamaktan, parasizliktan olabilir, hayatını deģiştirecek insan senin parklara , kırlara gitmeni sağlar.
Valla havada bu kadar güzelken hiç çıkasım yok Hem bedenen, hemde ruhen çökmek bu olsa gerek
Bu mübarek aydan feyz mi almak oluyor acaba 🤔
En azından parkları gezerken hareket edebilirsiniz.. Yürüyüş yapmayı ihmal etmeyin..
Ramazan ayında devamlı evde kalıp dışarı çıkmamanın habercisidir
Aynı ben ev ve cami
İzlemiyorum bilmiyorum
Vallahi izlemiyorum kız niye yalan söyleyeyim
Sen misin bu çıkamayan?
Yaşlanmışsın teyzem
Ekmeğim bitmese hiç çıkmayacağım
güzel kardeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?