Türk ürünleri yurt dışında daha mı güzel?

Berlin’de 3 ay önce iskender yapan bir yer keşfettim 😋 bol tereyağ bol soslu iskender yapıyorlar ve içine 200 gram et koyuyorlar 😍 bu haliyle 1 porsiyon içecek dahil 9,90€

Türk ürünleri yurt dışında daha mı güzel?

Şu an turkiyedeyim bir avm’nin içinde kırmızı dönerden tavuk iskender yedim baktım içinde 120 gram tavuk, sos, tereyağ (margarin gibi 🤢) birazda yoğurt vardı. Yanında kola ile beraber 210₺ para verdik 🤮

Bir daha da Almanya dışında yemem 🙅‍♀️

Türk ürünleri yurt dışında daha mı güzel?
Cevapla