Okuldan birinden hoslaniyorum ne yapicagimi bilemiyorum bir turlu acilamiyorum. yardim edebilir misiniz bu konuda?

okulda birinden hoslaniyorum cocuk yakisikli ciddi erkeklerden. ciddi dedigim yani her kizin aradigi erkek tam. ama sorun su ki cocugun tanimiyorum pek sadece adini biliyorum ve nereli oldugunu bu Kadar. Sabah okulun bahcesinde yururken bir andaonu gordum karsidan bana dogru geliyordu. ve ayni giyinmistik ust siyah alt gri. tum karizmasi ile bana dogru yaklasiyordu. bende ciddi durdum dimdik yurudum baktim ki tam gitti bir anda bana ates basti. ve bilekligimle oynamaya basladim. o sirada ayni sinifta oldugumuz kizi gordum ve onunla Yanina kostum. ve ona X kisisinden hoslandigimi soyledim o dabaya sasirdi ve cok sansli oldugumu soyledi. Ben ve o baya yakisirmisiz birbirmize ve bana yardim edecegini soyledi. bu gun konusmami istedi onunla ama Ben pek cesaret edemedim arkadasimda bir seyler dusunucegini soyledi. iste o derste girdigimde Hemen o dersim hocasi ile konustum. ve sabahtan gecen olaylari anlattim ona ( hoca X kisisinden hoslandigimi biliyor) ve hocada bende sana yardim edicem X kisisine duygularini acman icin. sinifta girls yapti X kisisi hocam ve arkadasimin onu gordu ve iste Geldi dediler bana biranda bir ates basti yanaklarim al al oldu. resmen bosuna alllik surmusum yuzume. siralarimiza oturduk arkadasim bak ona dedi bende hyr bakmicam sacmalama dedim kas ile goz arasinda 1 saniyede baki verdim ona arkadasim Hemen yakaladi bakisimi aaaaaah diye bagirdi baktin ona dedi benimle yuz ifade tabi yine al al arkadasim ise kac defa baktigini sayicam dedi dur dedim ve Hemen yerimi degistirdim. bir ara tuvalette gittim geldigimde arkadasim nerelerdesin bak orada duruyor baksana ona dedi Hemen kactim sirama. tabi o sirada baya bir dusundum. ona acilip acilmama konusunda sonla arkadasimin buldum ve ona X kisinin yazmasini soyledim yazacagi sey ise ( bu kiz senden hoslaniyor ve seninle konusmak istiyor ne dusunuyorsun bu kiz hakkinda ) ve aksam ustu arkadasim yazdi cevabi suydu ( suanlik biriyle konusmuyorum tamamen kendime odakliyim bir iliskiye hazir miyim diye dusunuyorum o kiz hakkindaki dusuncem ise iyi birine benziyor ) bunlari duyar duymaz biraz mutlu oldum. sonra arkadasim onu isteyen cok kiz var dedi hep goruyorum kizlar onun pesinmde diye bana arkadasim dedi ve Şu an ne yapicagimi sordu bana bende arkadasima sunu dedim ( ona mesaj aticam simdilik arkadas olarak ilerleriz onunla zamanla belki bir seyler olur simdilik birbirmize tanimaliyiz Bence dedim) ve bunu soyler soylemez Hemen ona mesaj attim heyy diye Şu an ise bekliyorum onun mesajini cok merak ediyorum ne diyicek mesajima Geri donucek mi eger bana mesaj atarsa ne demeliyim taktik verin ve suanda 1 haftalik bir tatilin icersindeyiz 1 hafta sonra tekrar okula gidicez derste girdigimde nasil davranmaliyim sonucta get mesajima cevap verirse ve onunla konusmaya baslarsam okula Geri dondugumde nasil davranmaliyim taktik verin.

Okuldan birinden hoslaniyorum ne yapicagimi bilemiyorum bir turlu acilamiyorum. yardim edebilir misiniz bu konuda?
Cevapla