1 soru daha var
Hayatınızda hiç iyi ki böyle biri oldu dediniz mi😅😃😌😌?
1 soru daha var
Hayatımıza bir sürü insan girer ve çıkar ama bunlardan biri sadece farklıdır bence 😃😃
Işte bi kişi gelir haytının ortasından sağından solundan her yerinden kendine bi yer açar ve bi bakmışsın kendiliğinden kalbini ona vermişimdir hiç düşünmeden 🤗😌
Peki bu saf sevgi dedikleri şey mi🤔?
yoksa koşulsuz sevgi mi 🤔?
yoksa başka nedenler mi vardır 🤔🤔?



🤗🤗🤗
Saf sevgi aşk iyi ki dediğin kişidir. Bu çok doğru. Ancak bu ne para ne yakışıklı ve güzel olmakla ilgili değildir. Çok insan tanırsınız. Ancak bir tanesi gelir kalbini yerinden söküp alır. Artık senin sandığın kalbin onun ellerindedir. Öyle birine denk gelmek alın yazısı denilen olaydır.
😃😃wow tam anlamı ile sorumun cevabı bu 💯💯
🤗🤗🤗😅😅tesekur ederim
Oldu. Var bir tane baş belası uyuz birisi 😅😅
Kim açama hiç tanıdık gelmedi
@Uçanpingu 😃😃😅😅
@Uçanpingu 😂😂😅.
En alttaki görsel tanıdık geldi😄
😃😂😂😂
😃😃🥰🥰teşekkürler
Cevap
12Cevap
Hayır olmadı maalesef
insanın hayatına giren her insanla tanışması gerekirmiş. İyi ki girdiler ve iyi ki çıktılar ne diyeyim :D
😂😂
Benim de en sevmediğim şey verdiğim ilginin karşılığını alamamak. Öyle biri yok
Değer kişinin içinde var olan bir şeydir bir insanda ya vardır ya yoktur
Güldüren ağlatıyor ya 😐
🤔😔🥺
Bakma öyle güldüğüme ya benim de acılarım var 😂
Tamam 😃😅😅
😂😂😂
Yanıldım olmuştu sadece
Ailemi saymıyorum onun haricinde olmadı
Allah tamamına erdirsin.
Oldu gibi ama gitti maalesef
Evet dedim 😌😌
Keşke olsa
evet dedim
Evet oldu
İki kişi olmuştu, biri Trabzonlu diğer arkadaş Konyalı idi, hala aklımdalar ama irtibat koptu şu an ne yapıyorlar çok merak ediyorum
Olmadı :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?