Yediğini içtiğini, oruçlu olup olmadığını sormak ne kadar doğru? Oruçlu değilim dese linç mi yiyecek?

Yediğini içtiğini, oruçlu olup olmadığını sormak ne kadar doğru? Oruçlu değilim dese linç mi yiyecek?

Hayır o kadar katı bakmıyorum bu olaya.. Bence insanların en özellerini hatta çok fazla özellerini paylaştığı bir ortamda bence çokta masum bir soru.. Linç yiyeceğini de sanmıyorum çünkü tamamen kişisel bir tercihtir.. Tutan kendine tutar, tutmayan kendine.. İftar sofrası hakkındada benim açımdan en çok hangi yemeği seversiniz sorusundan bi farkı yok bence.. ya da gününüz nasıl geçti sorusuyla aynı benim nezdimde.. İyi akşamlar diliyorum
Cevap
12Cevap
Ben tutmuyorum
Bencede sorulmamalı bu tarz soruları tek sırat köprüsünde Yaradan soracak bizim haddimize değil bence
Oruçluyum ya da değilim Bu kimseyi ilgilendirmez Ben kimseye sormuyorsam birinin de bana sormasına uyuz olurum
Herkes oruç tutmadığımı biliyor. Aile ile beraber değilsem iftar yapmıyorum.
Linç etmek için sorulduğunu pek sanmıyorum.. sırf soru sormak için soruyorlar genelde.. yani ben öyle düşünüyorum..
11 ay aç mısın diye sormadıysanız oruçlu musun diyede sormasınlar.
Oruç tutmuyorum...
Hoş değil acıkıyoruz :D
Henüz soran olmadı
Balık köpegisi yedik
Sormam
Hiç hoşlanmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?