Polis seven insanların mal olduğunu düşünüyorum haksız mıyım?

İyi polisler de var ama onlara bişey demiyorum ama bir insanın polis olması iyi biri olduğu anlamına gelmiyor. Çoğunda karakterin K'si yok.

Şeytana pabucunu ters giydirecek polisler var bu ülkede.

Türk polislerinin görevi başında işlediği suçları araştırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız. Vukuatları bitmiyor.

Not: Ben bile polisler tarafından iftiraya uğradım.

Güncellemeler
+1 yıl
Bir insanı sırf polis diye seviyorsanız süzme aptalsınız kusura bakmayın.
Polis seven insanların mal olduğunu düşünüyorum haksız mıyım?
Cevapla