Erkolar çok gariban değil mi ya acıyorum onlara?

Bi tane montlari oluyor 2 tişörtle yaz bitiriyorlar. dahasi her işte çalışıp şikayet etmiyorlar filan. kimse nazlarini çekmiyor. babasi anası evde durmasın çıksın istiyor filan. ay yazık ya
Erkolar çok gariban değil mi ya acıyorum onlara?
Cevapla