Hiç etiket sorusu sormamışım. İlk etiket yapma sorumuz hayırlı uğurlu olsun🥳 hepinize iftarda Sahra çölünün bağrında demlenmiş kahve ikram etcem🥳

Hiç etiket sorusu sormamışım. İlk etiket yapma sorumuz hayırlı uğurlu olsun🥳 hepinize iftarda Sahra çölünün bağrında demlenmiş kahve ikram etcem🥳

Sevdiğim kişiyle olmak isterdim, kanepelere karşılıklı oturup sohbet etmeyi, çayını kahvesini meyvesini kısaca getirini götürünü yapmak isterdim, ah hayaller vah hayaller... hep hayallerde kalıyor hayallerimiz
Cevap
24Cevap
@Esrihbaenl kahveleri kap gel 🤣
@nordun_gadasi geldim geldim😅
@Esrihbaenl gel gel dünkü kahveyi burada içelim 🙃
Orada oturmam biraz zor, sığmam enginlere taşarım
@Esrihbaenl iki dakikada kahveler biter çıkarız dışarı 😅😅
Hımm, olur 😅 @nordun_gadasi
@Esrihbaenl anlaştık 🙃
🤝🤝
Ben tek olayım. Kahve yerine de çay alsam? Zira yalnızlık, hayatın gece vardiyası.
Olur 🙂🙏
Nasıl desem etiket lüzumsuz herkes kendini biliyor şimdi 😂😌
🙂🙏❤️
@cαssíєєє m kahve yapayım da uykun açılsın bal bademm🤗
Konular arasında ahankle dans edecek zeka ve genel kültüre sahip biri.
(ilave çay sevmesi)
En büyük hayalim bahçeli büyük bir evim olsun bir şark odam olsun
Tüm vaktimi orada geçireyim
2. Murat , 1. Selim, Kanuni Sultan Süleyman... fjdjfh 😂
Yapma kanka
Birbirini keserler
Hepsi sert otoriter
Ne güzel işte gergin ortam hshsh
Valla bilmemde güzel sitenin insanları ile olabilir 😂😂
Böyle bir yerde sahura kadar @Nâ-mūtenahį olmak isterdim
Sadece bir kişiyle değil sahura ömrümün sonuna kadar onunla sohbet ederim.
Sevgilim yok ama sevdiğim adamla gelecekteki eşimle
@BiricikMinicik ile tabii ki 🌸
Ayy ne güzel dedikodu yapılır burada 😅
😅😅
Tamam ben ikiniz için çayı ve çerezleri hazırladım. 🙂❤️
@Wineandorange Aa öyle olmaz. Sende bize katıl. Madem çay ve çerezler senden, senin de bu davete icabet etmen gerekir ❤️
@BiricikMinicik oy teşekkür ediyorum çok ince düşüncelisin ❤️🙏🙂
❤️❤️
🙂❤️🙏evet kesinlikle
Tek olup sahura kadar yuvarlanıp durmak 😂😅
Oh mis 😂🙂❤️
O saatte kadar oturmak 🙄
Kemiklerim bana batar 😂🤣
Kimse olmasa bile olur uzanır yuvarlanirim
😄😄❤️
Uyurum ki ben o yüzden farketmezz
😂😂❤️
Çiğ köfte yoğurmasını bilen üyelerle tabi ki 😅
Ya Semih vallahi kafa dengi üyelerle sıra gecesi yapasım var 😄
Güzel kızlarla olabilir
Soruya güzel kızları davet ettim gelcekler
Tek başına olacan böyle ortamda, sessizlik içinde.
Oh mis
Sitenin güzel kızlarıyla :D
Emre 😄😄
@fesfs gelsin o sitenin çiçeği
Gelsin bekliyoruz 🥳
@fesfs hosgelmişsin sefalar getirmişsin çiçeğim ❤️😂
böyle bir yerde olmak istemezdim
Yemekten sonra sofrayı kim kaldırırsa onla
Ailemle ya da arkadaşlarımla olmak isterdim
Yalınız başima. Ben ve ben
Samimi arkadaslarla
Kalbi güzel , yüreği temiz olan bir kişi olabilir
Benimki sekersiz olsun lütfen
Yemek sınırsız mı 😂
Evet.😂
Sendeniz yani o zaman ne varsa alıp geleyim ben 😂😂
Yok hiçbir şey alma. Direkt gel. 😂
Eli boş gelinmez kız ayıp 😂 baklava alayım ben 😂
Yok baklavayı ben yaptım sen çiğdem al gel sana zahmet o zaman. 😂 çitleriz
Sen iste kız alıp geliyorum o zaman mis gibi laflarız 😂
Aynen😄
Arkadaşlarım oalbiir
Kimseyle ben yerde oturamam
Kanunu sultan suleymanla bune *mk
Kanuni bu kızları alır alsa Hürrem i ister
Güzel erkeklerle
@FigmudSreud bak hele
aa erkekler güzel olmaz ki yakışıklı veya karizmatik olur
@FigmudSreud devir değişti artık erkekler de güzel sayılıyor
@NevHa :)
Annemle
Kimse gelmedi aklıma
Ailemle.
Aileyle güzel olur
tek başıma...
Bizim sıra ekibiyle 😅
Takip listem olsun
Arkadaşim la
Ailem le
Sevdiklerimle
Ailemle.
Sevgilim ile
Arkadaşlarım ve müzik ekibi
Bebe Rexha ile
Berbat bir mekân
Oruç tutmuyorum
Why so arap mk¿
tarzım değil ama bu
Tek olmak
Ailemle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?