Ya ben çok korkuyorum bugün çok korkunç bişey gördüm ve hala iftarımı bile açamadım?

biri bişey desin lütfen ne yapmam lazım bugün iftar için pide almaya gittim bizim orada binaların arasında bir ara sokak var çok sessiz çıkmaz sokak gibi bi yer pide aldım eve dönerken o sokaktan bi ses duydum yapmayın abi falan diyordu biri bende ses etmeden hafifçe baktım iki kişi birini dövüyorlardı birinin elinde bıçak vardı adamı öldüreceklerdi eminim diğeri elinde bıöak olana hadi hallet şu işi gidelim dedi bende adamı öldürmesinler diye o anki panikle hey polise haber verdim bi dk ya burdalar diyip arkamı dahi dönmedrn kaçmaya başladım onlarda kaç olm kaç dediler birbirine ama adama bişey yapmadıklarınıda biliyorum çünkü ben kaçtığım gibi onlarda kaçtı ama korkuyorum çünkü kaçtığım gibi yaşadığım binaya girdim ya beni takip ettilerse binanın kapısında beklerlerse ve yüzümü gördüler akşam çökmek üzereydi ve hava bulutluydu tek duam yüzümü net görmemişlerdir umarım ne yapmam lazım iftarımı bile açamadım korkuyorum
Ya ben çok korkuyorum bugün çok korkunç bişey gördüm ve hala iftarımı bile açamadım?
Cevapla