Bugün doğum günüm, sevgilim 00.00'da mesaj atmadı çünkü 22.47'de "uyuyorum" dedi interneti kapalı, üzülmekte haklı mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlarım falan hep 00.00da kutladı ama o uykuda olduğundan yazmadı
ben çok bir şey beklemiyordum sadece ilk mesajı atan o olsun istedim
yarın ona tavrımı göstereceğim, nasıl yapmalıyım?
Bugün doğum günüm, sevgilim 00.00'da mesaj atmadı çünkü 22.47'de "uyuyorum" dedi interneti kapalı, üzülmekte haklı mıyım?
Cevapla