Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlarım falan hep 00.00da kutladı ama o uykuda olduğundan yazmadı
ben çok bir şey beklemiyordum sadece ilk mesajı atan o olsun istedim
yarın ona tavrımı göstereceğim, nasıl yapmalıyım?
ben çok bir şey beklemiyordum sadece ilk mesajı atan o olsun istedim
yarın ona tavrımı göstereceğim, nasıl yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Oooo 00.00 demek bende çok beklerdim önceden boşuna beklemişim. doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere sevdiklerinle birlikte
Haksızsın. Ne oluyor yani 00'da mesaj atınca. Bırakın şu saçmalıklara üzülmeyi
erkeklerın bu hayvanlıgı ne zaman bıtecek ya bı mesaj atmak bu kadar zor mu atsan ne olur ag cıdden anlayamıyorum agzına s1c yerı valla abla
valla içime oturdu ya, şimdi kim ne mesaj atarsa atsın öylesine okuyup cevap veriyorum. en çok ve en ilk ondan bekliyordum. uykusunu alarmla bölüp 1dk yazabilirdi ama bu beni çok kırdı yarın dile getircem bunu da.
ya bı gun de uyuma bırlıkte gırın her ay mı doguyosun saka gıbı yaptıgı ıtlık tamamen tum gununu mahvetmıs oldu
askım allah askına takılma boyle bı gunde onun eseklıgı yuzunden en mutlu gununde mutsuz olma kurban olurum ya
işte ben de az önce bunu düşündüm sonuçta yılda 1 kez, 2 senedir 00.00 civarı mesaj atardı ama bu sene böyle olması beni çok üzdü bilir bence takılacağımı da...
Yani üzülebilirsin ama çok üzülecek durum değil Asko. Yani ben takıntılı değilimdir böyle şeylere saçma geliyor bana
üzüldüm ya çünkü ilk kutlayan o olsun istiyordum bayağı bi içime oturdu açıkçası, uyuyacağım dedi 22.47de uyudu, o kadar da umursamıyor demek ki diye düşünüyorum yarın ona bu duruma içerlediğimi söyleyeceğim
Elbette kırıldığın durum olursa söyle her anlamda sevgiline 🙏🏻 ben detaycı değilim çok takılmam böyle şeylere 😅😅
olabilir canımm ben de başka kişiler olsa takılmayacağım da bir de sevgilimle 10 gün kadar önce barıştık hani bari bir jest yapsaydı diyordumm
Belki sana harika süprizleri vardır bilerek yapmıştırrrr
belki de olabilir de yine de bir mesaj gelse çok iyi olacaktım şimdi hassasım o yüzden pek iyi hissedemiyorum ya, çok teşekkür ederim güzellikkk <3
Ya ne demek umarım yarın hayal kırıklığını unutturacak harika bir gün geçirirsin 💖💖
çok teşekkürler canımm, tüm güzellikler seni bulsunn <3
Teşekkür ederim 🥰❤️
Degilsin hakkında yok
ne alaka be
Mesela benim en son dogum günün 7 yaşında olmuştu sonra kimse bi kelime etmedi bişey demedi bilmem anlatabildim mi
olabilir, bana "hakkın yok" demeye de hakkın yok bence
Estağfurullah haklısın
doğum günün kutlu olsun nice mutlu yaşlara 🌼
Doğum günün kutlu olsun
Sabah 8 ya da 10 da kutlasa olmaz mı?
benim için önemli olan "ilk kutlayan" olmasıydı, kırıldım. bunlara önem verdiğimi bilir diye düşünüyorum, 2 senedir 00.00 civarı kutlardı. üzgünüm.
Sen de haklısın bu durumda. Ne diyimmm.
yarın tribimi atıcam napayım yapcak bisey yok
Attın mı tribi?😀
Haklisin
Musmutlu yılların olsuun 🥰