Kapalı bir kız olmak artık hoş karşılanmayan bir şey mi?

Laf arasında sen türbanlısın sarmazsın şimdi ya da eğlenceden de yoksun çoğunuz tarzında şeyler söyleniyor. Bunu bi eziklik unsuru olarak görmeye başladılar şaka mısınız siz? Millet akın akın bu yüzden mi açılmaya başladı acaba anlamıyorum. İslama uzak olabilirsiniz, sevmiyor da olabilirsiniz ama ben bunu kimseye dayatmıyorken neden böyle kötü bakışlar alıyorum anlamıyorum. Açık arkadaşım da oruç tutuyor diye flörtü yok artık türbana da girersin demiş wtf

Kapalı bir kız olmak artık hoş karşılanmayan bir şey mi?
Cevapla