Hayat çok sıkıcı geliyor?

Artık çok sıkıldım. Birisine aşık olup heyecanlanmak istiyorum. Onunla konuşurken kalbim güm güm atsın heyecanlanayım istiyorum. Eğlenmek istiyorum. Sınıfta bir arkadaş grubum olsun istiyorum. Yani kısacası gerçekten filmlerdeki gibi eğlenmek istiyorum. Bu sıkıcı hayattan çok sıkıldım. En azından eglenebilmem için öneri verebilir misiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Ask istediğimi söyledigim için sapıklar yazmayı bırakabilir mi sadece içimi döktüm:)
Hayat çok sıkıcı geliyor?
Cevapla