Uzun kızların minyon kıskançlığı ve nefreti neden var?

Burada bir soruda denk geldim resmen nefret dolu ve kıskanç. Kimse kimseyi beğenmek zorunda degil ama bu kadar öfke anormal bence. Ben 166 yım normalim bence ve minyonları yinede hoş buluyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Soru sahibi buraya gelmiş , gizli üye olarak yine saydırıyor , ALLAH İYİ GÖNÜL VERSİN , GERİSİ BOŞ.
Birde papatya çayı içerse sakinler belki ahahahah
Uzun kızların minyon kıskançlığı ve nefreti neden var?
Cevapla