Yasadığın yeri cennet yapamadığın müddetçe , kaçtığın her yer cehennemdır ? siz ne düşünüyorsunuz?

arkadaslar sorulan sorular üzerınden benden de boyle bı soru cıktı. herkes bı kaçıs içinde. bazen sıkılırız, bunalırız herkesten , herseyden , belkıde kendımızden kaçmak ısterız fakat ıcınde bulunduğumuz problemı çözemediğimiz takdırde nereye gidersek gıdelım o sorun bızımledır acaba problemlerle savasmayımı bılmıyoruz, mücadele yeteneımız mı yok ya da en buyuk sorun bıseyler ıcın karar vermeye mı korkuyoruz... sizce neden bu kadar ınsanlar bı kaçıs içinde
Yasadığın yeri cennet yapamadığın müddetçe , kaçtığın her yer cehennemdır ? siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla