Bu ülkede öğrenci olup kimsesiz olmaktan daha kötü ne var?

Ya Kimsenin Olmamasına Mı Üzlüceksin Yoksa Sabah Okula Giderken Alınması Gerekenleri Akocak Paranın Olmamasına mı?
Bu ülkede öğrenci olup kimsesiz olmaktan daha kötü ne var?
Cevapla