Hafif engeli olan birine, defalarca bile saygisizlik yapsa benim ona haddini bildirmeye hakkim var mi yok mu?

Ters cevap veren, yalan soyleyen, kotu kotu bakan, dalga gecse bile sirf engeli var diye ve oglunu kaybetmis diye hala saygili mi olmak zorundaydim?

Hafif engeli olan birine, defalarca bile saygisizlik yapsa benim ona haddini bildirmeye hakkim var mi yok mu?
Cevapla