Para yersen daha çok değer veriyorlar dedi öyle mi harbiden?

Dün sevgilimle buluştuk kahve içtik hesabı o ödedi. Bende tatlı ısmarladım ona. Kız arkadaşım da bana diyor ki ; saf olma , bende önceden senin gibiydim ama öyle olunca değerin vallahi olmuyor. Mesela ben tek yaşıyorum bu ay kirami sevgilime odettirdim , telefon faturamı o öder , dün eve onun kartıyla alışveriş yaptım. Ve yemin ederim kapımdan ayrılmıyor. Kızım böyle olucaksin valla daha çok değerini biliyorlar dedi
Para yersen daha çok değer veriyorlar dedi öyle mi harbiden?
Cevapla