Asosyalim baya sıkılıyorum artık
Hoşlandığım çocuk bunun farkına varırsan güzel bir şey dedi birşeyler yapmıyorsun benden farkın bu demişti
Sıkıcı geldim ona da sanırım ve rededildim
Asosyalim baya sıkılıyorum artık
Hoşlandığım çocuk bunun farkına varırsan güzel bir şey dedi birşeyler yapmıyorsun benden farkın bu demişti
Sıkıcı geldim ona da sanırım ve rededildim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence çevrenden
Çevrem yok zaten
yahu pp nin ucunu gördüm töbe deidm ne çirkin kız sonra baktım sparow allah seni ne yapmasın :D
Hahahhahahah hiç gülesim yoktu hdjdh
bm de kendime güldüm ama asosyal olma sal kendini azcık ne kadar kasarsan o kadar zorlanırsın at sokağa kendini
Valla artık panik atak yaşıyorum eskiden böyşe değildim ondan hoşlandığımdan beri böyleyim özellikle de red yedikten sonra çok kötüyğm ben
red herkes yedi ama o kaybetti sen neden sıkıyorsun ki tatlı canını psşkoloji hemen öyle yıkılmayaya müsait bir şey değil kendine gel
Üniden anlaştığın biri yok mu
Erkek var
Muhabbetin sarmıyor demek
Olabilir pek konuşmam zaten
Hiç kimseyi bulamazsın böyle
Yardımcı olmuyorsun
Kendini geliştirmen lazım
Somut örneye ihtiyacım var böyle kendi yorumumla olmazki
Futbol konuş en kötü
Neyse..
Bak pes ettin senden olmaz ııh
Kaba insanlarla konuşmam
Sen sadece kaba değil ki kimseyle konuşamıyorum demiyor muydun
Hayır neyse beyfendi beni anlamıyorsunuz boşverin
Hangi şehirdesin
Bolu
Hee küçük yer üniversitenin topluluklarina katilabilirsin
şu an yokki vizeler de yaklaşıyor ve ramazan hiçbir şey yok nerden nasıl bulcam
Topluluk vardir ya wp gruplari falan sohbet donuyordur illaki
Yok valla hiç bilmiyorum
Hoşlandığım çocuk mesela tiyatro oyunu var rol alıyor mayısta olcak mesela sürekli provaya gidiyor
Hergün kafede arkadaşlarıyla takılıyor bazen clubda spora gidiyor bazen derse geliyor kısmı zamanlı çalışıyor aşırı sosyal sanki ama ben değilim çook üzülüyom be
Köpeği bile var sanırım kendi köpeği çıkıp gezdiriyor ben baya sala. ğım ya
Kutuphanede falan arkadas bulabilirsin mesela
Kütüphane ders çalışma yeri kim konuşuyorji arkadaş olıyım ben de
Molalarda falan iste birkac tane arkadasim olmustu oyle benim
Ne molası
Ders çalışırken mola veriliyor ya sigara falan
Ben niye bulamıyom peki bi kız arkadaş anlamıyom ki
Ya biraz denk gelmesi lazim benim boluda cok yakin bir kiz arkadasim vardi ama antalyaya tasindi gecen ay onu sana soylerdim ya da sorayim mi ona arkadaslari varsa falan diye
Bilmem ki
Yani tuhaf hisettim olabilir belki de ya anlaşamazsak ama bide şey ksyi kullananlara bakışaçıları nedir mesela diğerlerinin bu da utandırıyor nedense beni ya
Az bi ozele gelsene