Ramazanin 2. haftasindayiz sanki boṣa geçiriyorum gibi oluyor sizede öyle mi?

Yani ne kuran okudum ne namazimi düzelttim ne dini biṣeyler yaptim ne ailemle aramı iyi tuttum yani müzik dinlemeyi bile bırakmadım

geç uyanıyorum zaten oruç tutmakda zorlanmıyorum ṣükür ama yat kalk yemek ye oldu benim durumum ve buda beni bi hayli üzüyor açıkcası böyle planlamamıṣtım bu ramazanı :(

sizde de öyle mi acaba?

Ramazanin 2. haftasindayiz sanki boṣa geçiriyorum gibi oluyor sizede öyle mi?
Cevapla