Doğum gününüzde hiç yalnız kaldınız mı?

Doğum günüm kutlu olsun iyi ki doğdum benn ☺️☺️🙈 şaka bir yana daha kimse hatirlamadi insan bı beklentiye giriyor niyeyse ☺️☺️ bende kendi kendime kutluyorum işte. Evet yolu yariladik. Bakalım bı bu kadar daha Allah ömür vericekmi nasip ☺️☺️
Ha bu arada hak yemiyim Google asistan ile sürücü kursu kutlamış mesejla ☺️☺️ sagolsunlar..
Doğum gününüzde hiç yalnız kaldınız mı?
Doğum gününüzde hiç yalnız kaldınız mı?
Cevapla