Doğum günüm kutlu olsun iyi ki doğdum benn ☺️☺️🙈 şaka bir yana daha kimse hatirlamadi insan bı beklentiye giriyor niyeyse ☺️☺️ bende kendi kendime kutluyorum işte. Evet yolu yariladik. Bakalım bı bu kadar daha Allah ömür vericekmi nasip ☺️☺️ Ha bu arada hak yemiyim Google asistan ile sürücü kursu kutlamış mesejla ☺️☺️ sagolsunlar..
36 yasındaym nerdeyse tum hayatım yanlız kutladım veya kutlamadım desem. sıkma canını sen söyle ne göndereyim sana. allah sana sağlık huzur sevdiklerinle mutlu olmayı nasip etsin güxel duaların kabul makbul neyse o olsun senin için
Kaldım. Bana anormal gelmiyor.. Bu kötü bir şey mi bilmiyorum. Yalnız yaşamaya alıştım , belki ondan. İş haricinde kalan zamanını dolu ve mutlu olacağım şeyleri yaparak geçiriyorum.
Yabancıların kutladıgı , dost sanıp hatırlanmadığmız bir dogum günümüz kutlu olsun, bazen derler ya el olsa yapmazdı elin adamı karısı bile tanıdıgından yakındır insana iyki dogdun mutlu ol