
Evlilik çocuklar derken bir gün yüzü görmedim dediği gün bitirmiş olmam🤞🏼

Evlilik çocuklar derken bir gün yüzü görmedim dediği gün bitirmiş olmam🤞🏼
Erkeklerin kafası ayrılık durumunda çok geç çalışıyor. Kadınlar ilişkiyi bitirmeye şans vere vere tamam artık olmuyor diyerek çok uzun zaman içinde kafalarında bitiriyorlar bir günde de tak ayrılıyorlar. Erkeğe sorsan her şey güzeldi, dır dır artık yoktu kadın eskiden kızdığı şeylere artık kızmıyordu ne oldu da birden böyle oldu. O yüzden kadının ve erkeğin ayrılık sonrası rutinlerine dönmesi daha farklı oluyor
Cevap
6Cevap
Hayaller paris gercekler toki evinde camasir yikamaya devam 😂
Senin hayallerde baya vizyonlu
Ok
Buna benzer çok şey yaşadım ama bende hala bardak taşmadı. Ne zaman taşar bilmiyorum. Ama duygusuzluk hiissizlik kadınlarda da var maalesef
Ben evliliğe inanmıyorum. Ülke de çoğunluk ticari birliktelik halindeler, veya yaşlanınca kendilerini fonlayacak bakımını üstlenecek genç görmek istiyorlar
Bizimki aşkın tükenişi, aşk aşk bitti herşeye göze batar hale geldi, ayrıldlım dedik yıpranmadan..
Evet çok güzel açıklamış aslitoko
Senmi bitiriyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?