Sürekli evdeyim, odamdan çıkamıyorum bu ne kadar böyle sürecek?

Merhaba 19 yaşındayım ve ortaokul mezunuyum. Almanya da yaşıyorum biliyorsunuz burada okuma zorunluluğu yok onun yerine meslek yapmayı tercih edebiliyorsunuz. Ben de mesleğimin ilk senesindeydim sonra bırakmak zorunda kaldım. 10. aydan beri evdeyim meslek bulamıyorum.. Tüm günüm evde yatağımda yatmak ve telefon oynamakla geçiyor. Artık telefondan başım ağrıyor kendimi çok verimsiz işe yaramaz hissediyorum. Odamdan çıkamıyorum, oturma odasını babam yatak odası gibi kullanıyor. Nasıl hayatımı yoluna koyacağımı bilmiyorum bana ne önerirsiniz?

Sürekli evdeyim, odamdan çıkamıyorum bu ne kadar böyle sürecek?
Cevapla