Ailemdeki herkesin evlerinin kiracı işleriyle ben ilgilenirim. Abimin bir kiracisi var genç bir erkek, normalde ailesiyle kaliyor. Evi tuttu yillar evvel ama kirayı kendisi ödemiyor. Sevgili buluyor kizi eve yerlestiriyor , güya kıza yardimci oluyor ev bulmasina, çalışan kiz eşyalarini aliyor ikinci el falan kirayı da her ay kız ödüyor. Oğlan da sık sık kızın evine gidip kaliyor. Sonra ilerde kizla araları bozulunca ayriliyorlar kiz evden taşınıyor , hop yeni kiz geliyor eve ve yeni kız yerleşip kirayı da yeni kiz ödüyor.
Yani oğlan canı isteyince kizin evinde takiliyor, yiyor içiyor, sexini falan da yapiyor , beş kuruş masraf yapmiyor. Bedava kullaniyor kızları. Sonra kizdan sıkılınca ayriliyor ve hiçbir sorumluluğu da olmuyor. Güya özgürler güya modernler, Nikah olmayinca tabi kiz rahatça kullaniliyor.
Kizlar niye bu kadar s. l. k? Nikah mı sizi bozuyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Oylelerini seviyorlar, biz evlenecek 1 tane bulamadik
Tatmin oluyorsa kız sevişmesi bizi ilgilendirmez. Ama bu fazla aptalca umarım o şerefsize bir daha kimse inanmaz
Sence niye nikahsiz takiliyor ve erkeğe hiçbir sorumluluk yüklemiyor kadınlar? Bu aptalcadeğil mi?
Nikahsız takilmalarini bilemem ve bizi ilgilendirmez zevk aldıkları için birlikte olmaları gayet normal. Genel konuşmaya gerek yok bu erkeğe biraz aptal kızlar denk gelmiş umarım akillanirlar
Zevk dediğin şey geçicidir. Asıl kaybettiğini görmüyor. Kizlar gençliğini güzelliğini namusunu böyle bozuk para gibi harciyor sonra yaşlaninca kimse suratina bakmaz
1. Namus iki bacak arasında olmaz. 2. Zevk alan insan hiçbir şey kaybetmez o senin gibi insanların dar görüşü 3. Gayette yüzüne bakıyorlar ne zannediyorsun bakire olmadığı için evlenemeyecek mi o dönemleri geçeli yıllar oldu günaydın 4. Haddin olmayan konular hakkında da yorum yapma ne beni ne de seni ilgilendirir herkesin kendi tercihi 5. Kınadığı yaşamadan ölmezmiş için istersen büyük konuşma ne olacağın belli olmaz
😂😂😂 sen kafanı kuma gömsen de inkar etsen de gerçekler değişmiyor maalesef. Namus iki bacak arasinda değilmiş 😂peki nerede? Sen yillarca onunla bununla nikahsiz yaşa sonra seni düzgün bir adam evlenip evine hanim çocuklarina ana yapar mı? Yapmaz. Geçmişiniz asla silinmiyor canım. Herkes biliyor. Senin gibi rahat adamlar da zaten nikah yapmiyor. O yüzden bu zekan ile çok bilmişlik taslamayı bırak. Zevk zevk diye diye ayağa düştünüz
Sana eğitim veremeyen saygı nedir öğretemeyen aileni kınıyorum. Namus iki bacak arasında dediğine göre hayatında bundan başka vasfin yok kendini ancak bunun teselli ediyorsun anlatayım. Namus insanın karakteridir, diğer insanların hakkına girmemmek insanların hayatlarına yan gözle bakmamak demektir. Sana yine òğretiyirim iki tane sevisen insanlardan bizene galiba köyde yaşıyorsun sevişen insanların kötü serseri tipli falan zannediyorsun ama değil tatlım senin küçük köyün gibi değil hayat 2 doktor sevişip sonradan evlenede biliyor inşallah bu sefer anlarsın gerçi cahile kim laf anlatabilste ben anlatayım benim ne haddime insanları saygı duymayı öğren odun gibi durma ayrıca kendini bu şekilde teselli ediyorsun ama sevişip senden daha iyi hayat yaşayan kadınlar var kocası iyi olan milyonlarca kadın. İnsanları saygı duymayı öğrennnn
Kizlar saf erkekler cikarci
Bilemedim çok değişik bir toplumuz
Kizlar gençliğini güzelliğini namusunu böyle bozuk para gibi harciyor sonra yaşlaninca kimse suratina bakmaz
Jigololar kapatılsın
Kızları da erkekleri de uyanık