Bu devrin erkekleri mi çok uyanık yoksa kızları mı ahmak?

Ailemdeki herkesin evlerinin kiracı işleriyle ben ilgilenirim. Abimin bir kiracisi var genç bir erkek, normalde ailesiyle kaliyor. Evi tuttu yillar evvel ama kirayı kendisi ödemiyor. Sevgili buluyor kizi eve yerlestiriyor , güya kıza yardimci oluyor ev bulmasina, çalışan kiz eşyalarini aliyor ikinci el falan kirayı da her ay kız ödüyor. Oğlan da sık sık kızın evine gidip kaliyor. Sonra ilerde kizla araları bozulunca ayriliyorlar kiz evden taşınıyor , hop yeni kiz geliyor eve ve yeni kız yerleşip kirayı da yeni kiz ödüyor.

Yani oğlan canı isteyince kizin evinde takiliyor, yiyor içiyor, sexini falan da yapiyor , beş kuruş masraf yapmiyor. Bedava kullaniyor kızları. Sonra kizdan sıkılınca ayriliyor ve hiçbir sorumluluğu da olmuyor. Güya özgürler güya modernler, Nikah olmayinca tabi kiz rahatça kullaniliyor.

Kizlar niye bu kadar s. l. k? Nikah mı sizi bozuyor?

Bu devrin erkekleri mi çok uyanık yoksa kızları mı ahmak?
Cevapla