İzmirin erkekleri genel olarak nasıl adamlar?

Konu biraz saçma gelicek tabi biraz açmak istiyorum.. Ben doğuda yaşıyorum, İzmir'de yaşayan bir akrabam var. geçen buna bir komşusu bana sizin doğudan bir kız bul evlenmek istiyorum demiş, tabi bu kişi evlenip boşanmış birde kızı varmış, kiz annesinde kalıyormuş.. neyse akrabam aradi beni adama önerdiğini söyledi, hem zengin hem yakışıklı olduğunu hemde çok iyi biri olduğunu söyledi.. bizimkiler de meseleyi duyunca İzmir erkeklerinin geneli içici dir sakın öyle bir hata yapıp durma diyorlar.. gerçi zaten adamın evlenip boşanmasi da ayrı dert.. tabiki evlenecek olan kisi benim, kimsenin aklıyla kalkıp oturacak biri değilim.. fakat neden herkes İzmirli erkekler hakkında kötü yorumlar yapıyor?
İzmirin erkekleri genel olarak nasıl adamlar?
Cevapla