İnsan kalabalığı sevemiyorum özellikle pazar günleri her yer dolu.. Evde olup dinlenmek gibisi yok.. 😄 Keyifli pazarlar..


12'ye kadar uyumuşum, o arada bir uyanıp uyumuşum tekrar. Sonra ramazan kolileri vardı onu aldık eve dönüyoruz şimdi kardeşlerimle. Sonra evde yatıp yuvarlanmaca, iftar ve kapanış. Yine bir gün çöp oldu.
Evi temizleyip, Camasirlar katlayip yerleştirdim, yarin icin yemek hazirladim sali günü icinde kesip hazirladim. Camasir makinesi calisiyor... sükür yapmak istediklerimi yaptim.
Yüz maskemle Şu an basbasayiz 🙃
Bir, iki saat sonrada iftar yemeği yapcam Allahin izniyle
Pazar günüm , bakım günüm olur genelde.. Maskeler, manikürler, pedikürler ile geçer.. Şu an kafamda bone var mesela.. Saçıma bitkisel kompleks yağ karışımı sürdüm..
nefret ederim pazar gününden. aslında bu hafta gezen insan yok ramazandan dolayı. geçen hafta çok doluydu her yer 😂 pazar sıkıcılığı diye bi gerçek var 😂
Cevap
50Cevap
Bende evde geçireceğim.
Babam geçenlerde ameliyat oldu onun halini hayrını sormaya gelen akrabalarım var onlarla geçiriyorum.
Ciddi misin ben de diyorum bu kız neden sessiz. Ne ameliyatı oldu kuzu şimdi nasıl geçmiş olsun?
Bugün evde olmayı planlıyorum gün içerisinde evde yaparım ama daha düşünmedim şu an oturuyorum telefonla uğraşıyorum
Böyle geçiriyorum 😃
Resim çizerim herhalde iftara daha var bi kaç saat.
Sorma ya
İnsan bazen sadece hiç bir şey yapmadan öylece evde kalmak istiyor
@Soru_sormaya_geldin aynen
😅 Heryerden karsımamı cıkıcaksın 😅
Ders çalışarak dua ederek bu hafta güzel bir iş bulayım diye.
Yarısını uyuyarak yarısını alışveriş yaparak geçirdim..
Sabahtan akşama kadar yatıp oyun oynayarak geçirdim bile 😅
Yurtta boş boş bilgisayar başında oturarak geçirdim, iyi akşamlar..
Spor'a gidiyorum her zaman gibi, bı de balık tutmaya giderim arkadaşlarımla.
Bugünlerde uyuyorum ve bugün de uyudum. Az önce yemekleri yaptım. Pazar günü bitti işte...
Soru çözeceğim. Ben de kalabalık ortamlara gelemiyorum.
Ramazan olduğu için çok aktif olamadım ancak normalde ya doğada olurumm ya da denizde 😅
Yine misafirlerle dolup taşan bir pazar günü 😒
Kaçamadım da, mecbur çekeceğiz tüm gün.
Uyudum uyudum annem kızdı orucunu yatagami tutturuyirsun diyor
İftara kadar evde geçiricem. Akşama bir yere davetliyiz🤦♀️
E ne guzel iste gezmeye gitcekmissiniz
Yürüyüşe çıktım geldim. Oğlumu uyuttum. Şimdi buraya bakıyorum.. akşama iftara davetliyiz.
Dün çalışmadığım için bugün telafi ediyorum çalışıyorum.
Dışarı çıkacağım ben galiba beş dakikaya vazgeçmezssem😂
Ayine gideceğim sonra papaz sohbeti yapacağız
7de uyandım ve kahvemi içtim.. Birazdan yatar, uyurum..
Sakin ve dingin bir şekilde belgesel ve netflix izleyerek arada uyuyup uyanarak geçireceğim.
Biraz işlerim var onları halledicem. Keyfi işler ama iş sonuçta
Ev, iftar hazırlığı, yeni haftaya hazırlık üçgeni 😃👍
şu an temizliği bitirirsem, öğlen sonu şehir dışı yapıp akşama döneceğiz
Normal sıradan şekilde geçireceğim pazar gününün ne özelliği var ki millet bu kadar önem veriyor pazar gününe
Genelde her pazar erkek arkadaşımla görüşüp vakit geçiririm ama iki haftadır yok. ırak a çalışmaya gitti. Bu yüzden pazarlarım evde ders çalışarak bakım yaparak geçiyor :()
Aynen öyle ya da bahçelere ya da dağa kaçıyorum doğa huzur veriyor
Eşya kolileyerek geçireceğim :)) Sonunda benimde kendi evim oldu inşallah kazasız belasız içine taşınmakta nasip olsun
Öncelikle kahvaltı sonra ev temizliği ara alis veriş yemek bulaşık sonra 4 duvara bakıp, gölgeler ile sohbet buralarda saçma yorummar yapmak
Zibaricam yicem içicem sonra ders çalişicam dişari çikicam
@benbilirimm7 kafana göre takıl
@Benzersiz_zevkler en iyisi
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen...
Şimdiden teşekkürler 😎👍
Dinlenmeyi çok isterdim ama annem iftara misafir çağırmis hazırlık yapıyoruzz
Valla hanim abla bizmi pazari gecirdik pazarmi bize gecirdi anlamadık bişi :D :D :D
Kalp ve beynimin sonsuzluğuna dalirim veya sadece otururum sessizce
Futbolcu bı çocuk vardı burdan tanıştığım. Onun maçı var 4te onu izlicem tvden bişey olmazsa 🤙🏼
Bütün günüm yolda geçti 😂
Çalışıyoruz 🫣
Duş aldım yatıyorum valla ful
Galatasaray'ın maçı var onu izleyeceğim
Bilgisayar oyunları oynayarak.
Evime gideceğim.
Bilgisayar başında genellikle film izleyerek
Bilgisayar başında geçirdim.
burada pazar gunu pazartesi cuma dan tatil
Odamda oturarak geçiriyorum.
10 senedir şöyle birgün tam uyuyamadım
Tüm gün uyuyarak geçirdim
Kaynanalara iftara davetliyiz
Daha yeni uyandım mesela nxmsmxmd
Çalışma ayağına şirkete geldim.
Spor yapacağım. Sonrasına bakarım.
Dün çalıştım bugün dinlenicem
Bu gün evde geçireceğim.
Heralde bir çarşıya giderim
Miskin miskin oturcam evde
Önce yürüyüş, ardından da sinema.
Her zaman ki gibi uyuyarak
Temizlik yaparak geçiriyorum
Evdeyim, ders falan çalışırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?