Derdimi buraya anlatmak istiyorum çünkü insanın derdini anlatacağı kimse olmayınca bazen içini dökmek isterya bende öyleyim?

Kiramı ödeyemedim bugün kira günüydü

Banka borcum var ödemedim

Hiç kötü gün dostum yokmuş Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin başıma Bir musibet geldi bende onunla mücadele ediyorum iş ile ilgili o kadar zoruma gidiyorki bu durum hiç anlatamam

Benim gibi duruma düşen oldu mu

Derdimi buraya anlatmak istiyorum çünkü insanın derdini anlatacağı kimse olmayınca bazen içini dökmek isterya bende öyleyim?
Cevapla