Kiramı ödeyemedim bugün kira günüydü
Banka borcum var ödemedim
Hiç kötü gün dostum yokmuş Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin başıma Bir musibet geldi bende onunla mücadele ediyorum iş ile ilgili o kadar zoruma gidiyorki bu durum hiç anlatamam
Benim gibi duruma düşen oldu mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Normalde herkes dostundur taa ki kotu gun gelene kadar
İnşallah her şey güzel olacak
Insallah kardes. Dustummu kalkmasini bilirsen hic bir sıkintı yasamazsin. Yeter ki kalkmayi bil borc bizim de vardi calisiyorsan odersin korkma
Bir işim vardı bilerek attılar at izi it azına karışmış bir hayat olmuş
Rabbim seni dermansız bırakmasın. Bir iş bul ne iş olursa.
Bulcam kesinlikle bu kira ve banka ve birde annem yanıma geldi her şey üst üste geldi
Bende geçtim o yoldan çok zor. Allah yardımcın olsun.
Allah razı olsun
Allah büyük. Üzüme olur mu?
?
Dertleşmek istedim tabi sizde isterseniz
Yanlış anlaşıldım galiba ben 😏
Bir şey yazın ki sizi beklemim yorumunuzu bekliyorum
Özelden konuşmuyorum
Beni bekleme.
Ama ben kötü biri değilim kusura bakma özür dilerim düşünmeden yazdım galiba sohbet etmek istedim kendimce
Üzülmemek insan çaresiz kalıyor çaresizlik kötü bir şey hayat gerçekten çok zor be abla
Bende üzülüyorum. Çaresizlik kötü biliyorum. 😞
Dertlerimi unutmak içln KS giriyorum.
Abla kötü bir şeyin yok inşallah seninde dinlerim abla söylersen çaresiz hissettiğin ne var üzüldüğün
Derdin nedir abla bilmek isterim
Dinlemiş kadar oldun. ☺️ Dert etme sen beni.
Allah razı olsun.
Söyle lütfen ben söyledim sıra sende kırma beni 😊
Estağfurullah ama kırma beni ben söyledim sıra sende ☺️
bir sağlık meselesi ama bunu söyleyemem
Çok kötü bir şey mi sağlık peki yani seni hayatının yüzde kaçı etkiliyor yani bu kadar söylenmez ne olabilir ki
İyileşme şansın yok mu peki
Geçici durummuş ama ben korktum öğrene kadar
Bu aralar korkularım var oda çok sağlıklı değil.
Çok aşırı derecede kötü bir hastalıkmı yani ufak bir şekilde anlayacam şekilde deseniz bu arada yaş kaç ben mi büyüyüm siz mi ama dürüst birisiniz o kesin
Çok uykum geldi uyuyacağım ben büyüğüm. 40 yaş üstüyüm.
peki neden konuşmak istemiyorsun güvenmedigin için mi 🤷🏾♂️ olabilirsin benden büyük bu kötü bir şey mi arkadaş olamayızmı
Benim de uykum var ama siz varsınız diye uymadım
Beni buradaki kafayı yemiş insanlar dan sanmayın
evli misin?
Bekarım
bi hesap kitap yap ekonomik durumunu ne kadar zamanda toparlayabiliyorsun
olmadı babanın evine geri taşınırsın son çare
Ailemin evi yok annem yanıma geldi deprem olduğunda yanıma geldi
5 aya toparlarım ama bankadan icra olur bu ay ev sahibine diğer ay veririm desem çok zengin bir arkadaşım vardı 50 bin istedim direk yok dedi ne zoruma gitti oysa ben olmuş olsam düşünmeden gönderirdim galiba genel anlamda fazla saf biriyim
eve icraya gelmezler maaşının 1/3'üne icra gelir
Allah yardimcin olsun abi