Aile & Toplum Uyumayıp sahuru bekleyen kaç kişiyiz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Artık sahur sofralarını kurabilirsiniz vakit geldi Uyumayıp sahuru bekleyen kaç kişiyiz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Epistemik Takip Et Bilge Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Sağdan mi sayalım soldan mi? 1 8 Yorumla Soran +1 yıl Parmak kaldır yeter sağı solu yok bu işin Yorumla Epistemik +1 yıl Başkan benim diyorsun yani. Yorumla Soran +1 yıl Evet öyle diyorum 🧐 Yorumla Epistemik +1 yıl Başkanım sorunlarımız var Yorumla Soran +1 yıl Off her yerde bu memnuniyetsiz kesim dilekçe yaz bırak seçimden sonra bakarız ya da bakmayız ne bilim işte yaz bırak Yorumla Epistemik +1 yıl 🤣🤣🤣 Yorumla Epistemik +1 yıl Başkan Batıda bir yerlerde 🤣🤣 Yorumla Soran +1 yıl Kardeşim karışma başkanın işine yav🤫 Yorumla
garibanbiri Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Önceden oyun oynayıp zaman geçirirdik şimdi KS de dolaşıyoruz zaman geçiremiyoruz 1 0 Yorumla
My_Mistake_Sorry Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Uyumuyorum ama sahuru da beklemiyorum ✌ 1 0 Yorumla
severmurat818181 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 76% +1 yıl Evet bu hafta oyle gece variyasi oldugum icin 1 0 Yorumla
Lubricant Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Sahur saat kaça kadar yav 1 11 Yorumla Soran +1 yıl 5.50 Yorumla Soran +1 yıl Yalova için Yorumla Lubricant +1 yıl İstanbul'da aynısır o zaman Yorumla Soran +1 yıl Ayni bikaç dakika var sadece arada Yorumla Lubricant +1 yıl Daha çok varmış Yorumla Soran +1 yıl He yaa 4 te başlarım hazırlığa öyle böyle saat gelir Yorumla Lubricant +1 yıl Nasıl uyuyacaz ya peki? Yarın iş de var Yorumla Soran +1 yıl Sen yat uyu seni kaldırırlar Yorumla Lubricant +1 yıl Yalnızım kim kaldırıcak Yorumla Soran +1 yıl Alarm Yorumla Lubricant +1 yıl Yok uyumuycam Yorumla
builder Takip Et Master Yaş: 58 , eic 74% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. ne yapmalıyız. parmak mı kaldıracağız 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Evet tam sayı almam lazım😂 Yorumla builder +1 yıl tamam peki ☝️ Yorumla Soran +1 yıl Tamam hemen ekliyorum sizi 👩💻 Yorumla builder +1 yıl teşekkürler Yorumla
rexeberiab Takip Et Yoda Yaş: 47 , eic 100% +1 yıl Ben çalışıyorum ondan bekliyorum mecburen 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Allah kolaylık versin sizi Yorumla rexeberiab +1 yıl Sağol Yorumla
WUNDERWAFFE__ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sabah nasıl işe gidecem onu düşünüyorum 0 18 Yorumla Soran +1 yıl 😂sabah kaçta iş Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl 8 de Yorumla Soran +1 yıl Ay erken ya şöyle 10 olaydı iyiydi Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Maalesef imsak da geç baya sıkıntı Yorumla Soran +1 yıl Aslında yaza kıyasla o kadar geç değil ama yine de çalışana zor tabi hep bi hareket hali ister istemez acıkır insan Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl İftar değil imsaktan bahsediyorum Yorumla Soran +1 yıl Ay pardon doğru doğru çok geç zorluyo insanı uyumadan beklemek zor Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Aynen öyle sen çalışıyor musun Yorumla Soran +1 yıl Evet ama izindeyim iki hafta Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Miss gibi ne iş yapıyorsun Yorumla Soran +1 yıl Mimar Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Güzel meslek Yorumla Soran +1 yıl Yani güzel Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Pek sevmiyorsun galiba Yorumla Soran +1 yıl Sevmiyo değilim ama asker olmak isterdim Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Her istediğimiz olmuyor ama işte Yorumla Soran +1 yıl Aynen olmadı maalesef biz de okuduk mimar olduk Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Her şeyde bir hayır vardır öyle düşün Yorumla
Ela_8728 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl 🙋🏻♀️🙋🏻♀️ 1 3 Yorumla acemikurbağa10 +1 yıl Beraber bekleyebiliriz istersen güzellik Yorumla Soran +1 yıl @acemikurbağa10 pis kurbağa seni millete bela olma gitttttt Yorumla Ela_8728 +1 yıl Hellal olsun kız Yorumla
llMassakall Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl ben yeni uyandım 19 da uyudum 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ey masallahh Yorumla llMassakall +1 yıl İyi sahurlar Allah dayanacak güç nasip etsin Yorumla Soran +1 yıl Sağol Yorumla
Alman_murat Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Sen bekliyormusun 1 3 Yorumla bosaltimMiSenii +1 yıl Ben bekliyorum Yorumla Alman_murat +1 yıl @bosaltimMiSenii oruc tutuyorsun yani Yorumla bosaltimMiSenii +1 yıl Boşaldım abdestimi aldim tutuyorum Yorumla
Vubıh Takip Et Xper 7 Yaş: 41 +1 yıl Sahuru beklemiyorum 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Ne bekliyosun oeki? Yorumla Vubıh +1 yıl Takılıyorum öyle uykum gelsin diye Yorumla Soran +1 yıl Yat hemen karnın acıkır bi şer yersin sonra yanlışlıkla sahur yapar oruç tutarsın Yorumla Vubıh +1 yıl 13 yaşında başladım uzun yıllar tuttum merak etme Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sağdan mi sayalım soldan mi?
Parmak kaldır yeter sağı solu yok bu işin
Başkan benim diyorsun yani.
Evet öyle diyorum 🧐
Başkanım sorunlarımız var
Off her yerde bu memnuniyetsiz kesim dilekçe yaz bırak seçimden sonra bakarız ya da bakmayız ne bilim işte yaz bırak
🤣🤣🤣
Başkan Batıda bir yerlerde 🤣🤣
Kardeşim karışma başkanın işine yav🤫
Önceden oyun oynayıp zaman geçirirdik şimdi KS de dolaşıyoruz zaman geçiremiyoruz
Uyumuyorum ama sahuru da beklemiyorum ✌
Evet bu hafta oyle gece variyasi oldugum icin
Sahur saat kaça kadar yav
5.50
Yalova için
İstanbul'da aynısır o zaman
Ayni bikaç dakika var sadece arada
Daha çok varmış
He yaa 4 te başlarım hazırlığa öyle böyle saat gelir
Nasıl uyuyacaz ya peki? Yarın iş de var
Sen yat uyu seni kaldırırlar
Yalnızım kim kaldırıcak
Alarm
Yok uyumuycam
ne yapmalıyız. parmak mı kaldıracağız
Evet tam sayı almam lazım😂
tamam peki ☝️
Tamam hemen ekliyorum sizi 👩💻
teşekkürler
Ben çalışıyorum ondan bekliyorum mecburen
Allah kolaylık versin sizi
Sağol
Sabah nasıl işe gidecem onu düşünüyorum
😂sabah kaçta iş
8 de
Ay erken ya şöyle 10 olaydı iyiydi
Maalesef imsak da geç baya sıkıntı
Aslında yaza kıyasla o kadar geç değil ama yine de çalışana zor tabi hep bi hareket hali ister istemez acıkır insan
İftar değil imsaktan bahsediyorum
Ay pardon doğru doğru çok geç zorluyo insanı uyumadan beklemek zor
Aynen öyle sen çalışıyor musun
Evet ama izindeyim iki hafta
Miss gibi ne iş yapıyorsun
Mimar
Güzel meslek
Yani güzel
Pek sevmiyorsun galiba
Sevmiyo değilim ama asker olmak isterdim
Her istediğimiz olmuyor ama işte
Aynen olmadı maalesef biz de okuduk mimar olduk
Her şeyde bir hayır vardır öyle düşün
Benimde sayın
Bende ola bilirim
Yaşlandık artık be
🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Beraber bekleyebiliriz istersen güzellik
@acemikurbağa10 pis kurbağa seni millete bela olma gitttttt
Hellal olsun kız
ben yeni uyandım 19 da uyudum
Ey masallahh
İyi sahurlar Allah dayanacak güç nasip etsin
Sağol
Benn
Sen bekliyormusun
Ben bekliyorum
@bosaltimMiSenii oruc tutuyorsun yani
Boşaldım abdestimi aldim tutuyorum
Sahuru beklemiyorum
Ne bekliyosun oeki?
Takılıyorum öyle uykum gelsin diye
Yat hemen karnın acıkır bi şer yersin sonra yanlışlıkla sahur yapar oruç tutarsın
13 yaşında başladım uzun yıllar tuttum merak etme
Bennm