Ölmeyi dilemek ya da talep etmek neden yadırganıyor?

35 yaşına geldim ne sevdigim oldu ne sevenim ne dogru düzgün işim ne boyum var ne de tipim becereksizin biriyim... Bu sebeble ölmek bana nimet diyince kızıyorlar yahu yaşamıyorum ki ! Ama yaşamak güzel diyorlar 🏑🏑🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Ölmeyi dilemek ya da talep etmek neden yadırganıyor?
Cevapla