isteyen alınsın ya da alınmasın ama sivas diyince tüyler tiken tiken oluyor yazarken bile oldu yani bu benim kaderim..

isteyen alınsın ya da alınmasın ama sivas diyince tüyler tiken tiken oluyor yazarken bile oldu yani bu benim kaderim..

Memleketim Bayburt, ben resmen şanlı tarihinde büyük, fakat sonradan toprakları başka şehirlere verilen bu memleketin aşığıyım. Ama gel gör ki bazı insanları çok görgüsüz ve gelişememiş, iyi insanları da zorlu kış şartlarında içimi ısıtabiliyor. Memleketimi her şeye rağmen seviyorum 😊✨
Bayburt mu
Neresi
Benimde tanıdıklarım var
Mersin
Sivasa gittim. Orada yaşayamayan tahmini 6M insan sivası çok seviyor. Kurulu düzenim olmasacılar. Sivasta bozkır ve lavantadan başka bir tek köpekler var. Halk yayılmış köylere. O bölgede en boş şehir.
Gerçekten öyle yaa.. yani altına imzamı attım
Sivas’ın nesi meşhur? Köpeği, koyunu. Özet bukadar ☺️
Yemekleri de güzel. Kebap, katmer, içli köfte bir de çırbası vardı unuttum adını. Kazan simidi var bir de
İlk üç başka illerden devşirme. Sivasın yaprak sarması meşhurdur. O da ermenilere özel bir durum. Çorbayı bende hatırlayamadım
Cevap
13Cevap
vardır tabi
Soruyu okuyunca aklıma bu geldi ya haha
Hayatımın özeti skxnd
Hepsi bizim canımız diye bir kamu yoklaması yapayım.
Elbette ama bazı canımız dediklerimiz uzakta olunca daha bir sevilesi geliyor bence 😂
Çok uygun hatta nokta atışı
Evet ben muğla'da doğmamış olsaydım bu ülkede olmak istemezdim.
Cennet de doğmuşsun resmen
Şimdilik öyle
Yok İstanbulluyum ama farketmez hangi şehirde olsa takılırım
Beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar Sabriye Hanım
Bb sana canım
Arkadaşın hayalleri de fakirmiş insanın hedefi biraz büyük olur
Konuş abi
Ben dünyayı geziyorum o yüzden böyle düşünüyorum ama en kötü bir Muğla falan deseydi bari Sivas nedir
Sivaslı olduğu için işte…
Evet Memleketimi çok seviyorum
Memleket sevdam pek yoktur
Biri denk geldi Sivaslı. Çok küfür ediyor, bir sürü hakaretler çok sert tavırlı biriydi. Kaba Saba. Sende böyle yazınca kaçasım geldi. Neden uzak durulmali sence Sivaslıdan
Haha Konyalı olmasa iyi olur mesela
Bir de o var doğru
ön yargım yok ya
Memleket sevdam yok
Antalya iyi şehir bence
Oranın da bazı yerleri çok kötü
Sivas güzel bir şehir
Değil köy gibi ha lezzetleri güzel ona bir şey demem
Sen nerede yaşıyorsun
Ankara ama şöyle anlarada kötü yerde var iyi de ben sivası gördüm sadece karşıyaka dedikleri yer güzel geneli cidden çarpık her yeri
Anladım ben İstanbul'da doğdum büyüdüm Sivası da gördüm bana kötü gelmedi her şehrin farklı bir yaşanmışlığı var bence bu yaşanmışlıklar benim gözüme hoş geliyor
Orası öyle ama insan temelli de yaşayacağı yeri sevmek istiyor tabii
Hiç bir şey anlamadım desem
Hahzhsjshshahs
Konuştuğum x adam kişisi memleket aşığı gel orada yaşayalım dört tane de çocuğumuz olsun diyor ben de sivasta yaşamam allahın kangalı diyorum olay bu…. Memleket fanatiklerini anlamıyorum yani hayırdır nedir yani bu memleket sevdası demek istedim
Ne yapayım kız orada ailem herkes Ankara'da
O kabul ediyor zaten muhtemelen anlarada olacak işi yine de delirtmek için sürekli söylüyor😔
Deliyim çünkü hshzhssh bende severim de bu konu da gülmüyorum
Sivas severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?