Ailelerle tanışma sevgililiğin kaçıncı ayında olmalı?

İlk bulusmayi yaptık birbirimizi beğendik ciddi niyetini dedi bende ciddilik arayan biriyim ama hemen tanışmak istiyor görücü usulü gibi olsun bizimkiler seni begenirde annen beni beğenir mi nolacak tanışalım diyor sevgililigin kaçıncı ayında tanıştırmak normal olur sizce ne çok hızlı ne çok yavaş olmadan :))

Ailelerle tanışma sevgililiğin kaçıncı ayında olmalı?
Cevapla